Vertalen "Onder Rembours"

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 dec 2014 15:02 #10515 door Gast
Vertalen "Onder Rembours" werd gestart door Gast
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Op de site broodje-bewust.nl staat er bij de betaalopties het woord "Onder Rembours". Ik krijg dit maar niet veranderd naar "Contant", ik heb het goede bestand gevonden en hier dus het woord onder rembours aangepast maar het veranderd niet op de website. Ik heb mijn cache al verwijderd en ook het geprobeerd in verschillende browsers. Ik gebruik Joomla 3.3.6 met OpenCart doormiddel van Mijoshop. Heeft iemand een idee hoe je dit veranderd?

Alvast bedankt,

Rienk
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
08 dec 2014 15:02 #10516 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Vertalen "Onder Rembours"
Indien Mijoshop zich aan Joomla standaards houdt zou dit met een override moeten kunnen:
Ga naar Extensies Taalbeheer Overrides
Kies voor Nieuw.
Zoek nu naar "Onder rembours" (zoeken op waarde)
Indien niet gevonden dan het filter op Beheergedeelte zetten en opnieuw kiezen voor Nieuw.....

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
08 dec 2014 15:02 #10517 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Vertalen "Onder Rembours"
Dit was inderdaad het antwoord! Ik had nooit gedacht dat het zo makkelijk was. Diverse ontwikkelaars hebben ernaar gekeken maar niemand wist hoe je het kon veranderen. Erg bedankt
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena