url code

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 aug 2013 21:17 #10699 door Gast
url code werd gestart door Gast
Hoi,

Ik heb laatste de Nederlandse taal geïnstalleerd op me Joomla site maar ik kreeg toen voor elke link /nl/. Nou dat heb ik dus uitgezet via de plugin zodat hij die niet zou liet zien en dat werkte. Maar nu heb ik een probleem met Google want die pakt hem nog steeds. Hoe kan ik dat bij Google ook weg doen?
Discussie gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
10 aug 2013 21:17 #10700 door Arjan Booij
Beantwoord door Arjan Booij in topic url code
Met google bedoel je dan de zoekmachine.
Google komt vanzelf weer langs en dan wordt het aangepast.
Als je een website hebt die vaak wisselende content heeft komt google eerder dan bij een statische site.
Je zou ook met webmasterhulp van google een verzoek in kunnen dienen voor een nieuwe indexering

#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 aug 2013 21:17 #10701 door Gast
Beantwoord door Gast in topic url code
Hi,

Om er 'tussentijds' voor te zorgen dat men op de juiste pagina terechtkomt vanuit Google, zou je in Verwijzingsbeheer (Componenten) redirects kunnen aanmaken van de url+nl naar de url zonder nl.

Succes!
Lianne
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 aug 2013 21:17 #10702 door Gast
Beantwoord door Gast in topic url code
Google crawled (bezoekt) je site op basis van een algoritme. Pas dan worden de resultaten aangepast.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 aug 2013 21:17 #10703 door Gast
Beantwoord door Gast in topic url code
Je kunt ook een google webmaster account aanmaken om het crawlproces een beetje te versnellen, Klik hier .
Zodra je bent aangemeld klik je links in het menu op "crawlen" en vervolgens op "Fetchen als google". Klik op de rode knop "Ophalen en weergeven".

Je zult nu na enkele seconden een resultaat zien verschijnen met de status "voltooid", klik nu op de knop met de text "index".

Wat je hiermee doet is eigenlijk google vragen je website nogmaals te crawlen, dit word vaak gebruikt wanneer bijvoorbeeld webmasters nieuwe content aan hun website toegevoegd hebben. Maar in jou geval kun je deze optie ook prima gebruiken. Google crawlt pagina's steeds vaker naar mate ze merken dat er regelmatig content aan de pagina word toegevoegd, is dit niet het geval dat kan dit wel eens heel lang duren.

Hopelijk lost dit je probleem iets sneller op!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena