overschakelen van taal

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jan 2017 12:06 #11422 door Gast
overschakelen van taal werd gestart door Gast
Hallo allemaal,

Ik heb een meertalige site gemaakt (Nederlands+Engels) En nu staan de vlaggetjes netjes boven in de hoek. En de taal schakelt ook over. Alleen elke keer als ik de vlag klik (maakt niet uit welke) ga ik terug naar de homepage van de desbetreffende taal.

Is er ook een mogelijkheid om als ik een artikel aan het bekijken ben in het Nederlands, en ik klik op de engelse vlag, niet terug te gaan naar de engelse homepage, maar dat ik terecht kom op dezelfde pagina, maar dan de engelse versie?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
20 jan 2017 12:16 #11423 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic overschakelen van taal
Ik heb geen ervaring met meertalige websites, maar je moet in ieder geval de menu-items aan elkaar koppelen (afgeleide talen aan de basistaal). Kijk maar eens bij de menu's.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
20 jan 2017 13:42 #11425 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic overschakelen van taal
Je moet de artikelen ook koppelen. Dat kan je doen als je beide artikelen opgeslagen hebt, in één van de twee artikelen op de tab Associaties (?, ik gebruik een Engelstalige backend).

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jan 2017 16:25 #11435 door Gast
Beantwoord door Gast in topic overschakelen van taal
Dank je Hans, dat was de oplossing!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena