Bij viertalige site werkt bij één menu-item de taalselector niet

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
14 jan 2019 16:23 #18717 door Meindert
Op de webpagina ' Reserveren ' werkt de taalselector niet (meer). Met de andere menu-items en pagina's heb ik geen problemen. De koppelingen naar de talen Engels, Duits en Frans zijn over en weer gemaakt.

Ik heb ook de op deze pagina aanwezig modules tijdelijk gedepubliceerd, maar ook dat veranderde niets.

Verder heb ik de algemene check-in toegepast, de caches verwijderd en de databasetabellen-structuur gecontroleerd. Was in orde.

Ik vermoed dat ik wat over het hoofd zie, maar zou niet weten wat. Wie kan mij helpen?

Vr.gr. Meindert
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
14 jan 2019 16:51 #18719 door Patrick
Het iframe van de video ligt over de selector, waardoor je deze niet kunt gebruiken.
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
14 jan 2019 16:52 #18720 door Leen
Hallo,
kan het zijn dat je bij je template pagina toewijzen bij reserveren misschien geen vinkje heb of dat er staat alles weergeven behalve geselecteerde of als reseveren een module is daar zoiets of bij Modules: Taalselectie ?

lvda
Discussie gesloten.
  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
14 jan 2019 17:22 #18721 door Meindert
@Patrick Smits: Bedankt voor je reactie. Maar het probleem met de video speelt niet op de pagina's met andere menu-items. En op mijn laptop gaat de video ook niet over de taalselector heen.

@Leen: Dank voor je reactie. Heb ik gecheckt en allemaal in orde bevonden.

AANVULLING: Patrick, je had toch gelijk. Op m'n smartphone zag ik video de taalselector inderdaad overlappen. Na het depubliceren van de video werkte de taalselector op deze pagina wél goed. Bedankt!
Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
15 jan 2019 05:04 #18725 door Patrick
Als je het volgende in de css opneemt is het opgelost:
Code:
.mod_ext_custom video { margin-top: 40px; }

De video gaat niet fysiek eroverheen doordat je de video centreert. Alleen het vak waarin de video staat overlapt de selector, waardoor je er niet bij kunt. Door een margin-top komt dit vak onder de selector te liggen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena