Even voorstellen: Magielsr

  • Magielsr
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 jan 2016 19:25 #3853 door Magielsr
Even voorstellen: Magielsr werd gestart door Magielsr
Sinds een klein poosje heb ik Joomla. De installatie heb ik steeds iets uitgesteld, want het leek me gecompliceerd. Achteraf viel dat allemaal reuze mee, dus de laatste versie draait nu (3.4.8)! Ik heb de volgende leermaterialen aangeschaft: Basiscursus Joomla 3 (van Eric Tiggeler) en het Joomla e-book (Mindert Aardema). Zeer duidelijk en helder. Dus nu ben ik aan het proberen de zaak onder de knie te krijgen. Wat wil ik er mee: Twee websites. De eerste zal gaan over Berlijn (berlinerluft.nl) en de tweede gaat heten 'The Tourism and Hospitality's Student Companion'. Wat me aantrekt in Joomla zijn de open-source gedachte, de vele mogelijkheden, en de uitdaging om het onder de knie te krijgen (en dat op mijn leeftijd van 73!). Ik hoop veel op te steken op dit forum en wie weet, ooit zinnige bijdragen te kunnen leveren. Maar de eerste tijd zal ik, denk ik, vooral vragen stellen.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
18 jan 2016 19:25 #3854 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Even voorstellen: Magielsr
Hallo Magielsr,

als eerste van harte welkom hier :D

Leuk dat je toch Joomla hebt opgepakt en dat je daar gebruik bij het gemaakt van de cursus van Eric Tiggeler en e-Book van Mindert.

En leeftijd doet er niet toe in joomla ;) Want met deze handleidingen en de Joomla fora's kunt u heel ver komen.

Veel plezier.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
18 jan 2016 19:25 #3855 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Even voorstellen: Magielsr
Welkom op dit forum Magielsr! En wat een mooie leeftijd om te beginnen met Joomla! Ik zal mijn vader over 2 jaar ook eens vragen of hij niet iets met websites wil doen. :D

Succes met het onder de knie krijgen van Joomla! ::thumbsup::

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena