Even voorstellen

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 nov 2015 09:22 #4788 door Gast
Even voorstellen werd gestart door Gast
Hallo, ik ben Corry, net nieuw lid van dit forum en hoop hier informatie vandaan te kunnen halen om mijn website te maken.
En evt vragen betreffende problemen waar ik uiteraard tegenaan zal gaan lopen;)
Ik ben niet technisch, en heb 10 jaar een website gehad in mambo. Niet geupdate toen Joomla geintroduceerd werd, maar nu is het dan toch tijd geworden om een website te bouwen in Joomla, en dit is even wennen.
Mijn website is: www.shadowlady.nl , doel van mijn website: mensen informeren over mijn cattery, en de kittens die beschikbaar zijn. Ik zal dus vnl foto's en wat tekst op mijn site plaatsen.
Mocht iemand vragen hebben of opmerkingen, dan hoor ik het graag.
groetjes,
Corry
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
18 nov 2015 09:22 #4789 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Even voorstellen
Hoi Corry en welkom op dit forum! Succes met het bouwen van je eerste Joomla website, het zal vast even wennen zijn na Mambo. Ik moet zelf wel heel erg diep graven over hoe Mambo werkte. ;)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
18 nov 2015 09:22 #4790 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Even voorstellen
Hallo Corry. Ook welkom en succes met je site. Joomla heeft pas geleden haar 10-jarig bestaan gevierd, dus je mambo-site is prehistorisch oud voor internet-begrippen :)
Ik heb geen vragen of opmerkingen maar als jij ze hebt: stel ze gerust op dit fourm!

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena