Voorstellen Dimage

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 mrt 2015 12:53 #8647 door Gast
Voorstellen Dimage werd gestart door Gast
Hallo allemaal,

Ik had me al een tijd geleden geregistreerd en was er vanuit gegaan dat ik me ooit al een keer had voorgesteld en een vraag had gesteld of beantwoord.
Wel, ik stel nu net een vraag en zie dat het me allereerste post is, vandaar dan toch maar even voorstellen.
Mijn naam is Frans en ik maak al heel wat jaren gebruik van Joomla.
In het verre verleden vrij actief op een ander Joomla forum geweest (deze bestond toen nog niet), totdat de opsplitsing plaats vond.
Dat was toen hoofdzakelijk op het Virtuemart gedeelte, waar ik samen met Ton me ook een keer bezig gehouden heb met de vertaling van Virtuemart.
Ik heb slechts een klein aantal Joomla sites die ik onderhoud en waar eigenlijk weinig problemen mee zijn.
Dat in combinatie met een vrij druk leven heeft er eigenlijk voor gezorgd dat ik verder niet actief ben op Joomla fora.
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
13 mrt 2015 12:53 #8648 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Voorstellen Dimage
Welkom terug, je hebt je al heel lang geleden geregistreerd ;-) als een van de eersten.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 mrt 2015 12:53 #8649 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Voorstellen Dimage
Veel plezier hier gewenst.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
13 mrt 2015 12:53 #8650 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Voorstellen Dimage
Hallo Marijke,

Dan moet ik een goede indruk achter hebben gelaten, als je me nog weet te herinneren. ;)
Ik weet me er zelf niet zo heel veel leden meer te herinneren, maar wel jou, Ton, Spirit en Tigi (tenminste ik dacht dat ze zo heette).
Was in ieder geval een gezellige tijd (alleen op het einde niet meer, maar dat verleden moeten we maar laten rusten).
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
13 mrt 2015 12:53 #8651 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Voorstellen Dimage
Welkom Frans/Dimage!

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena