Nieuw en heet Marcel

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
21 jan 2015 15:01 #9617 door Gast
Nieuw en heet Marcel werd gestart door Gast
Een goeie dag. Ik ben in 2009 in aanraking gekomen met Joomla en heb een leuke site gehad omtrent Golf. Later was de versie oud en updates werden niet meer uitgevoerd. Uiteindelijk is de site in handen gekomen van een hacker en per direct van internet afgehaald. Van de fouten geleerd en heb nu een nieuwe site op versie 3 actief. In de kennis van HTML en CSS ben ik nog een kleuter. Ik zal ook niet snel iets hierin wijzigen als ik niet zeker weet of dat wel goed gaat. Toch hoop ik dat ik hier ook wijzer wordt.
Met vriendelijke groet, Marcel
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
21 jan 2015 15:01 #9618 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Nieuw en heet Marcel
Welkom Marcel,
Genoeg kennis hier om je eventueel te helpen.
Durf je hier een link naar je nieuwe site te zetten?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
21 jan 2015 15:01 #9619 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Nieuw en heet Marcel
Welkom op het forum en veel kennis en wijsheid gewenst :)
Om je website te beveiligen (en je hebt er een klein budget voor over) kun je eens kijken naar Admin Tools Pro, van Akeeba. Hiermee krijg je veel instellingen om je site dicht te timmeren en een volgende hack te voorkomen.

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena