Even kennismaken

  • Pieter Meijer
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • 'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mij
Meer
14 mei 2017 17:37 #12894 door Pieter Meijer
Even kennismaken werd gestart door Pieter Meijer
Hoewel ik me reeds op 15 april j.l. registreerde, lijkt het mij op z'n plaats me even voor te stellen.
'k Ben inmiddels de AOW-gerechtigde leeftijd voorbij, maar blijf actief in het vakgebied. D.w.z. mijn vakgebied was communicatie in de technische zin van het woord. Ik was namelijk beroepsmilitair en werkzaam bij het Wapen van de Verbindingsdienst KL. "Nuntius transmittendus" is onze leus.
Na het bouwen van een website met een HTML-editor (de HTML-kit) en een CSS-editor (TopStyle) in 2009 heb ik gemeend me nu te gaan verdiepen in CMS-systemen. Drupal en Wordpress spraken mij minder aan dan Joomla!, vandaar dat ik mezelf de nodige studie heb opgedragen: de Basiscursus Joomla! 3 van Eric Tiggeler en de herziene editie van Tips en Tools Joomla! 3 ook van Eric Tiggeler.
Bovendien heb ik het boek HTML en CSS, de basis, van Andree Hollander weer uit de kast getrokken om die kant ook even weer goed in de smiezen te krijgen. Die info was namelijk ook een beetje weggezakt na 2009.
Ik heb er zin in!

"Alles van waarde is weerloos" (Lucebert)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
14 mei 2017 17:44 #12895 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Even kennismaken
Hoi P.Meijer en welkom! Leuk dat je de draad weer wilt oppakken en succes hiermee. Mochten er ergens raadselen opduiken dan zien we je vragen vast tegemoet. :)
Ik heb je topic even verplaatst naar de Voorstelforum, daar past deze beter.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
16 mei 2017 19:11 #12908 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Even kennismaken
Welkom en veel plezier hier.

Groeten Ron :D
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena