Even voorstellen: ik ben Rafeltje (Sophia)

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 jul 2016 14:46 #1638 door Gast
Hoi allen,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben hier onder de naam Rafeltje;). Mijn echte naam is Sophia.

Ik ben een nieuwkomer t.a.v. Joomla (versie 3.6). Heb wel gewerkt met diverse andere cms-systemen (Smartsite, Documentum, Umbraco en een klein beetje ervaring met Wordpress) en daarvoor werkte ik met Dreamweaver.

Ik hoop op dit forum de vragen die ik zeer waarschijnlijk krijg/heb wanneer ik binnenkort met Joomla aan de slag ga, te kunnen stellen.

Gr. Sophia
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
20 jul 2016 14:46 #1639 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Even voorstellen: ik ben Rafeltje (Sophia)
Welkom Sophia.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
20 jul 2016 14:46 #1640 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Even voorstellen: ik ben Rafeltje (Sophia)
Hoi Sophie en welkom op dit forum! Succes met het ontdekken van Joomla! en we merken wel als je vragen hebt. ::angel::

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena