Even voorstellen...

  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
28 mei 2016 18:49 #2181 door
Even voorstellen... werd gestart door
Met veel plezier stel ik me even voor. Ik ben Nicole en ik heb nu zo'n driekwart jaar met Joomla Rentalot Plus gewerkt, als admin van een vereniging, die onder meer een aantal vakantie-appartementen in de verhuur heeft. Dat ging best goed, totdat de systeembeheerder plotseling overging naar een ander programma, dat slechts een hotel-app biedt en dat dus niet voor ons doel geschikt is.
Het Joomla Rentalot Plus gebeuren werd op een zijlijn gezet, een oude server, die op instorten stond en die deze week inderdaad is gecrasht.
Nu vraag ik me af of ik mijn verenigingswerk wat onafhankelijker kan maken door zelf een Joomla site te bouwen met Rentelot Plus, zodat er doorgelinkt kan worden vanaf de verenigingssite, met het doel het prettig werkende Rentalot te behouden. Mijn eerste stappen om dit uit te vissen, zet ik eigenlijk met de aanmelding op dit forum. Zelf werk ik thuis met Apple MacIntosh, maar ik heb onlangs een nieuwe PC geërfd, die misschien wel geschikt is voor dit doel.
Een van de punten, die mee zullen spelen met de vraag of die inbreng geaccepteerd zou kunnen worden door de vereniging, is de vraag in hoeverre de vormgeving van Rentalot kan worden aangepast aan hun huidige site. En er zijn meer haken en ogen, maar die ontdek ik nog graag, met jullie knowhow en tips.

Hartelijk groet,
Nicole
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
28 mei 2016 18:49 #2182 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Even voorstellen...
@Nicole,

Ten eerste welkom op dit forum en leuk te vernemen dat je enthousiast bent over Joomla!, dat zijn wij namelijk ook.
Het lijkt mij dat je jouw verenigingswerk kan voortzetten door zelf een Joomla! website te starten en daarin de extensie Rentelot Plus te installeren. Dit kan je uiteraard helemaal zelf doen, maar als je dat wil kan ik je hierbij zeker helpen. Het maakt helemaal niet uit met welke computer (Mac of PC) je dit gaat doen. Zelf heb ik een Mac, maar zoals aangegeven, dat maakt niets uit.
Je vraagt in hoeverre Rentelot kan worden aangepast aan de huidige site, welke site bedoel je daarmee.

Als je wilt dat ik je help laat dat dan even weten via PM dan spreken we het geheel even met elkaar door. Klik op mijn naam en laat een bericht achter zodat we elkaar kunnen contacten.Wil je meer over mij weten surf dan naar www.ifred.nl

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena