Nieuwe ervaringen met mijndomein.nl?

  • Meander
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Devoted Joomla User
Meer
09 jul 2015 09:17 #4864 door Meander
Nieuwe ervaringen met mijndomein.nl? werd gestart door Meander
Hallo, ik ben een driewerf newbee; zowel op dit forum, als met Joomla en CMS in het algemeen.

Hoewel ik er nog niet over uit ben of ik Joomla daadwerkelijk ga gebruiken wil ik binnenkort toch mijn domeinnaam van mijn webshop over verhuizen naar een andere provider.
Ik heb hiervoor twee redenen:
    Ik ben nu Joomla aan het uitproberen op (achter) de website van mijn man, en ik ben doodsbang dat ik een stomme fout bega en hij zijn hele website kwijt is.

    Ik wil niet eerst de hele website moeten bouwen en daarna nog eens over verhuizen naar mijn eigen host (ik heb de eerste tijd al genoeg te leren ;) ).


Nu heb ik met mijn vorige websites altijd goede ervaringen gehad met mijndomein.nl maar dan ging het om html sites en niet om CMS.


Ik heb ook dit forum doorzocht, en de meningen over mijndomein.nl lopen nogal uiteen.
Bovendien zijn de meeste topics ook al een aantal jaren oud, dus misschien is er in de tussentijd wel wat positiefs veranderd aan de 'negatieve' comments over mijndomein.nl?

Ik weet door de probeersite nu net zo'n beetje hoe alles werkt bij mijndomein met de databases en SQL etc. (het is het pakket van ? 39,00 per jaar).
Ik moet zeggen dat ik er als leek met de Joomla installatie, database aanmaken etc. ook weinig problemen mee heb ondervonden, maar ik weet niet hoe het gaat wanneer mijn site straks groter wordt.

Tevens heb ik het forum ook al doorzocht op andere hosting providers, maar zoveel gebruikers; zoveel adviezen over hun -eigen- provider, waardoor ik nu even door de bomen het bos niet meer zie.
Daarvan heb ik er een paar opgeschreven die ik serieus als alternatief wil onderzoeken voor wanneer mijndomein echt niet geschikt is, dus mijn vraag is hier niet welke hosting beter is, maar of of ik Joomla (voorlopig) ook gewoon op het goedkoopste pakket van mijndomein.nl kan laten draaien zonder noemenswaardige problemen. Upgraden kan ik dan later altijd nog.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
09 jul 2015 09:17 #4865 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Nieuwe ervaringen met mijndomein.nl?
Om mee te beginnen zien de specificaties er goed genoeg uit van Mijndomein.
Je kan later altijd nog verhuizen mocht het ernstig tegen vallen.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena