Betere maar betaalbare provider

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
03 jan 2017 20:29 #11151 door Gast
Betere maar betaalbare provider werd gestart door Gast
Had deze vraag in een bestaande discussie gesteld en mij werd gevraagd er een nieuw topic van te maken,
Bij deze.

Misschien kan iemand mij raad geven welke provider nou de betere service levert.
Ben bekend en heb sites staan op interip, mijndomein, webreus en keurigonline.
Even een persoonlijke noot, mijn voorkeur gaat wel uit naar providers die dus daadwerkelijk telefonisch bereikbaar zijn voor vragen en of storingen niet alleen voor presales vragen.
Hoor graag welke niet perse van bovenstaande nou beter is.
Discussie gesloten.
  • Gutshot
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • ?
Meer
04 jan 2017 07:59 #11155 door Gutshot
Beantwoord door Gutshot in topic Betere maar betaalbare provider
Ik heb zelf goede ervaring met Siteground, zij zijn thuis in Joomla, hebben snelle servers, extra diensten voor Joomla en altijd bereikbaar via telefoon of live chat. Enige nadeel is dat hun support in Roemenië zit. Dus alles gaat in het Engels.

In Nederland zitten er ook een paar die hun servers geoptimaliseerd hebben voor Joomla. Echter geen ervaring mee. Belangrijk is dat een hosting met de tijd meegaat en snelle up to date servers met SSD heeft staan. Een andere optie is zelf servers huren en ter beschikking stellen. Nadeel daarvan is dat je bij problemen zelf zo snel mogelijk actie moet ondernemen, dus ook kennis van zaken.
Volgens mij zijn er ook wat leden hier die webhosting aanbieden. Wellicht kunnen zij beter advies geven.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
04 jan 2017 15:27 #11175 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Betere maar betaalbare provider
Als je iets gelijkwaardigs zoekt wat werkt kan je eens bij Vimexx kijken. Ik gebruik die voor testen van sites, mijn lives sites staan op managed dedicated servers en VPSen bij compleet andere partijen.

Ik doe dat nu een jaar bij ze en valt helemaal niet tegen. Je moet/kan zelf instellen o.a. php versies en je moet wel wat instellingen bij php instellen via controlpanel. Maar dat gaat vrij gemakkelijk. Je kan dus de omgeving helemaal optimaliseren voor Joomla. Support gaat volgens mij alleen via mail maar daar zijn ze vlot mee.

Ze hebben al een pakketje van 0,85/maand dus je kan het altijd uitproberen. Vraag me alleen wel af van al die hosters hoe ze het voor die bedragen kunnen doen ;)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
04 jan 2017 17:06 #11178 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Betere maar betaalbare provider
Aangezien affiliate links niet toegestaan zijn op dit forum heb ik die verwijderd.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Sander Potjer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Sander is voorzitter van Stichting Joomla Nederland, de stichting voor de promotie en ondersteuning
Meer
04 jan 2017 22:00 #11182 door Sander Potjer
Beantwoord door Sander Potjer in topic Betere maar betaalbare provider
Persoonlijk betaal ik voor hosting liever iets meer voor goede kwaliteit en service. Dan weet je dat je geen tijd kwijt bent aan het werkend krijgen van Joomla op de server. En dan mag je ook verwachten dat er mensen beschikbaar zijn om de telefoon op te nemen die dan ook daadwerkelijk kennis hebben als er dan nog een vraag/probleem is. Veel van de echt goedkope hosting partijen kan je niet bellen, alleen mailen. Maarja, wat mag je dan ook verwachten voor een lage prijs?

Dus ik betaal liever paar euro per maand meer in plaats van X uur kwijt zijn met het oplossen en communiceren van problemen.

Joomla! ontwikkelaar @ Perfect Web Team - perfectwebteam.nl
PWT ACL voor Joomla maakt ACL in Joomla begrijpelijk! - [url=https://extensions.perfectwebteam.com/pwt
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 jan 2017 22:04 #11232 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Betere maar betaalbare provider
Hoi mensen,
Bedankt voor het meedenken en de tips.
Ga alles een beetje bekijken en zien welke me het beste bevalt.
Ben het indd eens met Sander dat de kwaliteit bovenaan staat.
Dus aan iedereen mijn dank en mvg dar
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
06 jan 2017 23:17 #11233 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Betere maar betaalbare provider
Hoi Dariuszx, je had je zelf als geaccepteerd antwoord vastgesteld maar je geeft zelf geen antwoord dus ik heb die afgewezen. Je geeft aan dat je het met Sander eens bent, dus eventueel is dat wel een antwoord. ;)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Robert
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Robert is Joomla!-ontwikkelaar bij Yolknet, een bedrijf dat klanten ontzorgt met een breed aanbod aa
Meer
07 jan 2017 11:42 #11235 door Robert
Beantwoord door Robert in topic Betere maar betaalbare provider
Dariusz, wat versta je onder betere service? Ons bedrijf is telefonisch bereikbaar, is dat service genoeg? Wat verwacht je van een webhoster? Moeten ze goedkoop zijn en veel webruimte aanbieden? Of vindt je net als Sander kwaliteit belangrijk?
Niemand kan voor jou bepalen wat een goede hoster is. Je kunt het beste eerst zelf een wensenlijstje maken waar een hoster aan moet voldoen. Minimaal X webruimte, niet meer dan X bedrag per maand, support 24 uur per bereikbaar, verstand van Joomla hosting, betaalbare domeinnamen (sommige hosters vragen veel geld als je een domein via hun aanschaft), een bedrijf bij jou in de buurt.
Wat ook een afweging kan zijn is de grootte van het bedrijf. Grote bedrijven als Leaseweb of Strato hebben vaak standaardpakketten waarvan ze niet afwijken. Bij een kleinere hoster is dit vaak wel mogelijk, en ze denken ook mee over een oplossing in plaats van het klakkeloos uitvoeren van het gevraagde.

Kortom, je vraag wat een goede hostingpartij is is eigenlijk geen goede vraag. Maak eerst een lijstje met wensen waaraan een hoster moet voldoen. Voor ervaringen van anderen kun je kijken op sites als www.hostingreview.nl en www.ispgids.com

Yolknet - all for web
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena