Joomla op Azure

  • Jeroen (Alias BamiSalami)
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 mrt 2018 08:53 #16604 door Jeroen (Alias BamiSalami)
Joomla op Azure werd gestart door Jeroen (Alias BamiSalami)
Op dit gebruiken we zeer tevreden met onze webhoster Byte.
Nu hebben we zelf alle accounts alsmede SQL-dbase en VM lopen over Azure / Office365.
De meest logische stap is eigenlijk de website verhuizen naar de azure omgeving. Simpele DNS registratie en goede analyses vd website. mijn vraag is eigenlijk:
heeft iemand hier ervaring mee. De snelheid bij Byte is gewoon top van onze website. Er zijn zoveel plannen (shared etc.) bij azure dat het voor mij heel moeilijk is in te schatten welke ik moet gebruiken om een vergelijkbare snelheid te krijgen.
Wat zijn de valkuilen want azure is goed maar kan soms ook vreselijk duur zijn en voor de eenvoud zou het wel handig zijn maar om nu hele problemen op mijn hals te halen lijkt me ook geen wenselijke zaak. Ik hoor het graag wat jullie mening is.
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
14 mrt 2018 09:01 #16605 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomla op Azure
Ik hoop dat je een reactie krijgt, zelf ken ik zo uit mijn hoofd niemand die Azure in combinatie met Joomla gebruikt.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Jeroen (Alias BamiSalami)
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 mrt 2018 09:26 #16608 door Jeroen (Alias BamiSalami)
Beantwoord door Jeroen (Alias BamiSalami) in topic Joomla op Azure
haha ja wellicht vloek ik wel een beetje maar aan de andere kant Azure heeft er standaardmogelijkheden voor dus ik hoop dat ik niet de enige ben die op dit idee kwam.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena