Verplaatsen van sub-directory naar hoofddomein lukt niet

  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
22 apr 2018 13:35 #16843 door André Kok
Ik wil mijn Joomla-site van een submap naar de hoofdmap verplaatsen. Hosingbedrijf is TransIP. Maar dat werkt niet.
Ik heb eerder een site van sub- naar hoofdmap verplaatst door met een filemanager bestanden en mappen te verplaatsen en in de administrator enkele paden aan te passen. Dat werkte feilloos bij hostingbedrijg Webreus.
Als ik dit bij de site bij TransIP doe dan lijken alle paden absolute adressen. Als ik inlog in administrator wil deze de index.php van de oorspronkelijke plek openen. De website laat de homepagina zien maar na een klik in het menu wordt ook gezocht naar de index.php van de oorspronkelijke submap.
URL herschrijven staat op uitgeschakeld.
Als ik htaccess.txt hernoem naar .htaccess dan treedt een systeemfoutmelding op en verschijnt de inlogpagina niet eens.
Ik heb hier gekeken: Verplaatsen ... lukt niet (jan van den Berg) , maar ik kom er niet uit.

André
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
22 apr 2018 14:52 #16844 door Rondeb
Hallo,

kijk eens in je configuration.php wat je hebt staan bij public $live_site = '';
Misschien staat daar nog een verwijzing naar je submap/domein.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
22 apr 2018 16:06 #16845 door André Kok
Beantwoord door André Kok in topic Verplaatsen van sub-directory naar hoofddomein lukt niet
Ja, dat is het!
Naast $log_path en $temp_path is er dus nog een $site_path. Die had ik niet gezien. Die laatste moet dus al goed staan voordat je überhaupt de administrator kunt opstarten.
Bedankt.

André
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena