Probleem met website berichten etc.

  • PCOB Nieuwerkerk
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jan 2020 09:43 #20674 door PCOB Nieuwerkerk
Probleem met website berichten etc. werd gestart door PCOB Nieuwerkerk
Geachte dames, heren,



Goedemorgen. Wij hebben tot eind november 2019 gebruik gemaakt van uw organisatie om onze maandelijkse nieuwsbrieven of andere informatie op onze website te plaatsen door onze supervisor.

Wij zijn een christelijke ouderenbond, P.C.O.B. – Zuidplas en maken al gedurende een 10-tal jaren van uw organisatie gebruik.

Nu kan de supervisor geen Nieuwsbrief december 2019 downloaden, maar ook geen foto’s of de door bedrijven aan onze vereniging betaalde advertenties.

Wij hebben ondertussen ook contact opgenomen met ons hoofdkantoor KBO-PCOB te Nieuwegein, maar helaas na enige weken en vele telefoontjes en emails zijn we nog niet bij een oplossing aangeland.

Wellicht kunt u ons met een en ander op weg helpen. Onze website is bereikbaar via www.pcob-nieuwerkerk.nl of via het hoofdkantoor www.pcob.nl

Wij zien uw berichten gaarne met spanning tegemoet.

Vriendelijke groeten,

Willy Gr��eld, 2e penningmeester.
Discussie gesloten.
  • RVdwdb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
10 jan 2020 11:36 #20675 door RVdwdb
Beantwoord door RVdwdb in topic Probleem met website berichten etc.
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Bedoel je misschien dat je geen artikelen meer kunt toevoegen?
Op welke url log je in? pcob-nieuwerkerk.nl wordt geladen middels een iframe met www.pcob-vx0,nl. Op deze laatste moet je dus inloggen om een artikel toe te voegen.
De nieuwsbrieven zijn gewone artikelen. Ik zie de laatste nieuwsbrief wel op de site van het hoofdkantoor, echter dat is een Word-press site.
Dus misschien dat je wat meer toelichting kunt geven?
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
10 jan 2020 11:38 #20676 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Probleem met website berichten etc.
Hallo Willy,

gebruiken jullie een extensie voor de nieuwsbrieven? Ik vermoed van niet als ik het zo bekijk.

Het downloaden van de nieuwsbrief wordt gedaan in de backend?

En heeft iedereen er last van? Zoja dan kan het ook nog een rechten probleem zijn op de server.

Offtopic: Waarom staat de desbetreffende site op een andere domein en laden jullie hem in een iframe op www.pcob-nieuwerkerk.nl

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
10 jan 2020 12:08 #20677 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Probleem met website berichten etc.
Goedemiddag Willy en welkom op ons forum.
Wij van Joomlacommunity verlenen geen diensten maar ik vermoed dat er bedoeld wordt dat er een Joomla extensie voor nieuwsbrieven gebruikt wordt zoals Acymailing.

Nu kan de supervisor geen Nieuwsbrief december 2019 downloaden, maar ook geen foto’s of de door bedrijven aan onze vereniging betaalde advertenties.

Ik snap niet wat hiermee bedoeld wordt. Misschien dat de supervisor meer informatie kan geven of zelf hier reageren?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • margriet
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • jksdfjsdlkfjsdklfs
Meer
10 jan 2020 12:32 #20678 door margriet
Beantwoord door margriet in topic Probleem met website berichten etc.
En zo te zien hebben jullie nog een probleem
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
10 jan 2020 12:50 #20679 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Probleem met website berichten etc.
Valt wel mee hoor Margriet. Ze lopen één update achter en het zwaarste probleem is waarschijnlijk dat er geen HTTPS-certificaat aanwezig is.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena