Siteground Joomla hosting verhoogt de hosting prijs met 36% wat is een goed alternatief

  • Chambone
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Beginnende Joomla website bouwer
Meer
23 mrt 2020 16:53 #20959 door Chambone
Hallo allemaal,
Ik krijg net een mailtje van Siteground waar ik al mijn Joomla sites host dat per 30-03-2020 mijn inkoopprijs voor hosting 36% omhoog gaat. In tijden van economische crisis nog wel. Ik kocht al jaren 5 credits voor € 180 en betaalde dan voor StartUp Hosting € 36 per jaar. Omdat zij van die credits af willen gaan deze abonnementen alléén nog maar per stuk voor € 47,40 per jaar. Ik heb ze gebeld maar het komt er op neer dat ik vrij ben om te gaan als mij dit niet aanstaat. De domeinregistratie voor .nl was een paar jaar terug al flink duurder geworden en kost € 12,95 per jaar.

Daarom de vraag welk alternatief is er voor Siteground. Welke partij heeft dezelfde services. Want een goede helpdesk hebben zij wel.
Ik hoor graag van jullie.

Sjors Chambone

S.R.M. Chambone
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
23 mrt 2020 18:56 #20960 door Rondeb
Hallo Sjors,

wat vervelend om te lezen dat zij fors in prijs omhoog 36% is wel heel veel en ook wel bespottelijk!

Zelf heb ik zeer goeie ervaringen met Vimexx ik neem hier voor me zelf hosting pakketten af, en voor een aantal andere klanten/vrienden ook reseller pakketten.

Voor een NL domein betaal je € 5.00 p/jaar bij Vimexx.

Maar Antagonist hosting is ook een goede partij zijn ietsje duurder als Vimexx maar zou me 2e keuze zijn.

Omdat zij van die credits af willen gaan deze abonnementen alléén nog maar per stuk voor € 47,40 per jaar.

Hoeveel site kan je dan hosten voor dat bedrag?

En hoeveel sites heb je trouwens?

Vriendelijke groeten,

Ron :)

Discussie gesloten.
  • Patrick
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla Enthousiasteling
Meer
23 mrt 2020 20:23 #20962 door Patrick
Tegenwoordig gebruikt (bijna) iedereen het reseller pakket van Vimexx.
Heb er ook een dedicated server, top service en altijd bereikbaar.
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2020 07:28 #20965 door Gast
Wat je precies aan ondersteuning van een 'Joomla Hoster' nodig hebt weet ik niet. De meeste ondersteuning voor Joomla vind ik op het internet of hier en niet bij de hoster, voor technische ondersteuning wel. GetHost is mijn favoriet: doe ik al 10 jaar zaken mee en nog nooit problemen gehad. Kost een schijntje,
Joomla kun je zelf installeren via FTP of via Installatron.
Support via telefoon, e-mail of WhatsApp gaat snel.
Discussie gesloten.
  • Chambone
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Beginnende Joomla website bouwer
Meer
24 mrt 2020 08:14 #20968 door Chambone
Hallo Ron, Patrick en Buitensporig,

Voor € 47,40 host je 1 site per jaar. Op dit moment heb ik 6 sites in beheer. Ja het is heel raar. De wereld stort economisch in en zij gaan 36% duurder worden. En telefonisch zeggen ze gewoon dat ze niet duurder worden. Dat ik het verkeerd bekijk. Ik moet naar de standaard prijzen kijken en niet naar de huidige korting die ik krijg bij aankoop van 5 hostingpakketten / credits. Dan ben je toch uitgesproken "er veranderd niks maar wij pakken wel je huidige korting af".

Dank je voor het alternatief. Ik zie dat Patrick daar ook zaken mee doet. Ik kijk wel even bij Vimexx .

En voor Buitensporig het gaat inderdaad om technische ondersteuning van het Hosten zelf. Maar Siteground is niet uniek en ik denk dat dit ze een hoop klanten gaat kosten. Ik kijk ook wel even bij GetHost.

Dank jullie wel en blijf gezond en overeind!!!

Fijne dag Sjors

S.R.M. Chambone
Discussie gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
24 mrt 2020 09:54 #20969 door Gast
Uiteraard krijg je volle support bij GetHost bij technische hosting problemen. Hoe dan dan ook er zijn goedkopere hosters die toch goede kwaliteit leveren.
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
24 mrt 2020 19:04 #20973 door Rondeb
Goeie keuze dat je naar Vimexx gaat kijken reseller Compleet of Maximaal is het beste voor je.

Succes met de keuze die je gaat maken.

groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Arjan Booij
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • -
Meer
23 mei 2020 22:22 #21257 door Arjan Booij
Ik draai ook ongeveer 8 sites bij vimexx.
Heel tevreden over.

#Joomla omdat het zo leuk is.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena