Menu - Categorielijst

  • Paul1953
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ocasioneel gebruiker.
Meer
14 mrt 2022 11:07 #23906 door Paul1953
Menu - Categorielijst werd gestart door Paul1953
Hoe kan ik, in een categorielijst, de titel van de categorie laten zien op mijn website.
VB website Kemphosch.be Menuitem Clubkampioenen. Al ik dit aanklik verschijnt er bovenaan Titel i.p.v. de naam van de categorie.

Vriendelijke groeten,

Paul

Paul
Discussie gesloten.
  • Youll
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
14 mrt 2022 13:30 #23909 door Youll
Beantwoord door Youll in topic Menu - Categorielijst
Dat kan je instellen bij je menu-item.
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
14 mrt 2022 14:14 #23911 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Menu - Categorielijst
Je kunt Title niet veranderen, alleen met een override vertalen, maar dan krijg jet het bij alles waar Title wordt opgeroepen. Het is logisch en functioneel dat daar Title staat, maar als je deze heading niet wil tonen dan kies je bij menu item bewerken tab List Layouts, Table Headings zet je op hide. Bij tab Category - Category Title - kun je de titel laten zien van de categorie en zet je die op show. Als dat niet voldoet (omdat de naam van de categorie niet goed genoeg is) zet je die op hide en ga je naar tab Page display - Show Page Heading op show en type je je gewenste titel in Page Heading. (De Browser Page Title is voor de titel in de tab van je browser, voor seo niet onbelangrijk)

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena