- Ontvangen bedankjes 0
Twitterlist (niet) zichtbaar in Firefox
- Wim
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Webwerk doe ik nu alleen nog maar voor vrienden.
Minder
Lees meer
10 nov 2015 21:57 #4890
door Wim
Twitterlist (niet) zichtbaar in Firefox werd gestart door Wim
Urenlang zoeken en proberen levert me vooralsnog niet wat ik zoek:
- een extensie (module liefst) om een twitterlist te displayen
- op basis van één zoekwoord (met of zonder #)
- en zichtbaar in Firefox.
Dit laatste (ook zichtbaar in Firefox) levert nog de meeste problemen om. Zal te maken hebben met een instelling rond js of een soort van adblocker, maar kennelijk hebben veel mensen dat.
Diverse extensies werken wel in Firefox, maar kunnen alleen een list op basis van één twitter-account presenteren.
Wie kent de tweet-extensie die ik zoek? (je krijgt een gratis promotie van mij, via twitter…)
- een extensie (module liefst) om een twitterlist te displayen
- op basis van één zoekwoord (met of zonder #)
- en zichtbaar in Firefox.
Dit laatste (ook zichtbaar in Firefox) levert nog de meeste problemen om. Zal te maken hebben met een instelling rond js of een soort van adblocker, maar kennelijk hebben veel mensen dat.
Diverse extensies werken wel in Firefox, maar kunnen alleen een list op basis van één twitter-account presenteren.
Wie kent de tweet-extensie die ik zoek? (je krijgt een gratis promotie van mij, via twitter…)
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
10 nov 2015 21:57 #4891
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Twitterlist (niet) zichtbaar in Firefox
Je kan bij twitter zelf ook een Widget aanmaken op basis van een zoekterm en die in een custom HTML module plaatsen:
twitter.com/settings/widgets/new/search
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.