- Ontvangen bedankjes 0
Hikashop: kan varianten niet opslaan
- Meander
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Devoted Joomla User
Minder
Lees meer
31 jul 2015 05:21 #6410
door Meander
Hikashop: kan varianten niet opslaan werd gestart door Meander
Op de een of andere manier kan ik in Hikashop de varianten van een artikel niet opslaan.
Ik heb ingesteld dat het zichtbaar moet zijn, een keuzelijst gemaakt, en die komt ook tevoorschijn bij artikelbewerking (zie afbeeldingen).
Maar wanneer ik op opslaan klik dan gebeurt er niets. Ook bij het artikel wordt het dan niet zichtbaar.
Ik heb al gezocht waar het aan kan liggen, maar kan er verder niets over vinden wat mij helderheid kan verschaffen.
Wat doe ik fout?
.
Ik heb ingesteld dat het zichtbaar moet zijn, een keuzelijst gemaakt, en die komt ook tevoorschijn bij artikelbewerking (zie afbeeldingen).
Maar wanneer ik op opslaan klik dan gebeurt er niets. Ook bij het artikel wordt het dan niet zichtbaar.
Ik heb al gezocht waar het aan kan liggen, maar kan er verder niets over vinden wat mij helderheid kan verschaffen.
Wat doe ik fout?
.
Discussie gesloten.
- Anja de Crom
-
- Gebruiker
-
- Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 jul 2015 05:21 #6411
door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Hikashop: kan varianten niet opslaan
Heb je een standaardwaarde gekozen? Want zonder standaardwaarde slaat hij inderdaad niet op.
Discussie gesloten.
- Anja de Crom
-
- Gebruiker
-
- Nadat ik tien jaar actief was als webdesigner (de laatste zes jaar samen met Hilda Abbing in WebLab4
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
31 jul 2015 05:21 #6412
door Anja de Crom
Beantwoord door Anja de Crom in topic Hikashop: kan varianten niet opslaan
Ik dacht: ik wacht even met reageren, het kwartje valt vanzelf wel een keer
. Fijn dat het gelukt is!
. Fijn dat het gelukt is!
Discussie gesloten.