Wie heeft ervaring met Fabrik

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 jan 2015 13:58 #9173 door
Wie heeft ervaring met Fabrik werd gestart door
Hallo,

Wie heeft ervaring met fabrik. ik heb een lijst gemaakt met daarin o.a. een rekenmodule met de calc plugin. Nu wil ik e.e.a. testen op front end, en hier gaat het verkeerd. Kortom hoe moet ik een formulier op het frontend krijgen?

Bedankt voor het meedenken.

[edit hvdmeer] Uw topic is verplaatst naar het juiste forum, graag opletten in welke forum u een topic plaatst.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 jan 2015 13:58 #9174 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Wie heeft ervaring met Fabrik
Hallo Sietse
Heb je al eens bij deze fabrikar.com/help/tutorials
gekeken daar doen ze het stap voor stap voor op gemak je moet zelfs zelf steeds na een stapje op een groen pijtje klikken voor volgende stap. de frontend voorbeeld is num 4 in de rij .
Succes

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 jan 2015 13:58 #9175 door
Beantwoord door in topic Wie heeft ervaring met Fabrik
Hallo Eric,

Het heb de hele mikmak gedelete en ga opnieuw beginnen.Ook jou oplossing haalde niets uit.Ik weet niet wat er verkeerd ging. Wat mij wel opviel was het voorvoegsel (int), (deze wijziging werkte ook niet) maakt van een decimaalgetal toch een integer (alleen hetgeen voor de komma)? Of is dat een andere functie?
Als jij de beschikking hebt over een naslagwerk zou ik dat graag eens willen bekijken eventueel tegen een vergoeding.

Groet,
Sietse
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 jan 2015 13:58 #9176 door
Beantwoord door in topic Wie heeft ervaring met Fabrik
Hallo,

Probleem is opgelost. Het suffe was dat ik de code in PHP niet afsloot met een ;

Bedankt voor het meedenken.

Sietse
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena