- Ontvangen bedankjes 0
Window popup
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
16 feb 2015 22:08 #9205
door
Window popup werd gestart door
Ik heb een window popup gemaakt via JCE. Deze werkt prima. Echter op een tablet niet.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Discussie gesloten.
16 feb 2015 22:08 #9206
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Window popup
Hallo,
heeft u misschien een link van u site?
Groeten Ron
heeft u misschien een link van u site?
Groeten Ron
Discussie gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
16 feb 2015 22:08 #9207
door
Beantwoord door in topic Window popup
Ik heb u een prive bericht gestuurd.
Discussie gesloten.