- Ontvangen bedankjes 0
Extensie gebruikers pagina gezocht
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
10 feb 2015 21:24 #9228
door Gast
Extensie gebruikers pagina gezocht werd gestart door Gast
Beste mensen,
Allereerst wil ik jullie bedanken, al veel gehad aan dit forum.
Na een aantal jaar niks meer met Joomla gedaan te hebben ben ik de laatste tijd weer wat meer mee bezig, omdat ik een site moet bouwen die makkelijk overdraagbaar is aan andere mensen. En dat is 1 van de sterkste punten van Joomla.
Nu heb ik vroeger joomla 1.5 gebruikt waar ik ook gebruikersgroepen kon aanmaken. Leden konden dan inschrijven bij een groep of zelf een groep aanmaken. Al een aantal dagen zoek ik naar zo'n soort extensie.
Nu heb ik groupjive gevonden voor community builder extensie. Alleen vind CB niet heel erg mooi en is deze nou niet heel makkelijk om snel en mooi aan te passen. Daarbij kost groupjive ook geld. Nu vroeg ik me af of iemand zoiets ook kent dat gratis is?
Het liefst zo basic mogelijk, maar ook de uitgebreidere zijn natuurlijk welkom.
Allereerst wil ik jullie bedanken, al veel gehad aan dit forum.
Na een aantal jaar niks meer met Joomla gedaan te hebben ben ik de laatste tijd weer wat meer mee bezig, omdat ik een site moet bouwen die makkelijk overdraagbaar is aan andere mensen. En dat is 1 van de sterkste punten van Joomla.
Nu heb ik vroeger joomla 1.5 gebruikt waar ik ook gebruikersgroepen kon aanmaken. Leden konden dan inschrijven bij een groep of zelf een groep aanmaken. Al een aantal dagen zoek ik naar zo'n soort extensie.
Nu heb ik groupjive gevonden voor community builder extensie. Alleen vind CB niet heel erg mooi en is deze nou niet heel makkelijk om snel en mooi aan te passen. Daarbij kost groupjive ook geld. Nu vroeg ik me af of iemand zoiets ook kent dat gratis is?
Het liefst zo basic mogelijk, maar ook de uitgebreidere zijn natuurlijk welkom.
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 feb 2015 21:24 #9229
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Extensie gebruikers pagina gezocht
Welkom alistra !
Met Joomla! kun je gebruikersgroepen aanmaken (ACL Access Control List) om bepaalde gebruikers toegang te geven tot specifieke informatie (menu's, artikelen enz.).
Maar je moet de groepen zelf aanmaken. De gebruikers kunnen dat niet. Uiteraard kunnen ze bij de registratie eventueel aangeven tot welke groep ze willen behoren.
Hier
www.joomlacommunity.eu/nieuws/joomla-alg...t-wachten-waard.html
wat informatie maar op de documentatie sectie van JC vind je veel meer.
Ad
Met Joomla! kun je gebruikersgroepen aanmaken (ACL Access Control List) om bepaalde gebruikers toegang te geven tot specifieke informatie (menu's, artikelen enz.).
Maar je moet de groepen zelf aanmaken. De gebruikers kunnen dat niet. Uiteraard kunnen ze bij de registratie eventueel aangeven tot welke groep ze willen behoren.
Hier
www.joomlacommunity.eu/nieuws/joomla-alg...t-wachten-waard.html
wat informatie maar op de documentatie sectie van JC vind je veel meer.
Ad
Discussie gesloten.
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 feb 2015 21:24 #9230
door Gast
Beantwoord door Gast in topic Extensie gebruikers pagina gezocht
Bedankt Adje, maar dit is niet wat ik wil.
Ik wil graag dat ze bij een groep kunnen gaan, maar ook naar een andere groep kunnen gaan en ook zelf een groep kunnen aanmaken. Dat ze hier een eigen stukje hebben waar ze hun berichten kunnen plaatsen.
Een voorbeeld wat ik ongeveer zoek is heb je in Facebook een Facebook groep.
Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk verwoord.
Edit:
www.joomlapolis.com/groupjive-presentation-workflow
Dit is redelijk wat ik zoek, maar ik vind CB dan weer niet handig. Dus ik hoop dat er een alternatief is.
Ik wil graag dat ze bij een groep kunnen gaan, maar ook naar een andere groep kunnen gaan en ook zelf een groep kunnen aanmaken. Dat ze hier een eigen stukje hebben waar ze hun berichten kunnen plaatsen.
Een voorbeeld wat ik ongeveer zoek is heb je in Facebook een Facebook groep.
Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk verwoord.
Edit:
www.joomlapolis.com/groupjive-presentation-workflow
Dit is redelijk wat ik zoek, maar ik vind CB dan weer niet handig. Dus ik hoop dat er een alternatief is.
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 2
10 feb 2015 21:24 #9231
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Extensie gebruikers pagina gezocht
Heb je al op JED gekeken? Misschien dat er daar wat voor je bij zit:
extensions.joomla.org/category/clients-a...munities/communities
extensions.joomla.org/category/clients-a...munities/communities
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.