Foutmelding Easy Tag Cloud

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 feb 2015 10:33 #9455 door Gast
Foutmelding Easy Tag Cloud werd gestart door Gast
Ik krijg de volgende melding op mijn website als ik de module Easy Tag Cloud publiceer. Ik heb de template bekeken in filezilla, maar ik heb geen flauw idee wat ik zou moeten veranderen. Kan iemand misschien helpen? Bedankt alvast!

Code:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /public/sites/www.levenskrachtig.nl/modules/mod_easytagcloud/source/joomla.php on line 31 Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /public/sites/www.levenskrachtig.nl/modules/mod_easytagcloud/tmpl/default.php on line 19 No Tag Found Dit is de template: <?php // no direct access defined('_JEXEC') or die('Restricted access'); ?> <?php if ($easytagcloud->plugin == 'tags3d') : ?> <?php $tags3d = JPluginHelper::getPlugin('easytagcloud', 'tags3d'); ?> <div id="myCanvasContainer<?php echo '_'.$module->id; ?>" style="width:<?php echo json_decode($tags3d->params)->width3d.'px'; ?>;height:<?php echo json_decode($tags3d->params)->height3d.'px'; ?>"> <canvas width="<?php echo json_decode($tags3d->params)->width3d; ?>" height="<?php echo json_decode($tags3d->params)->height3d; ?>" id="myCanvas<?php echo '_'.$module->id; ?>"> <p>Sorry,your broswer do not support EasyTagCloud 3D mode</p> </canvas> </div> <?php endif; ?> <div id="easytagcloud<?php echo '_'.$module->id; ?>" style="text-align:<?php echo $easytagcloud->align; ?>" <?php echo $easytagcloud->googlefonteffect; ?>> <?php foreach($easytagcloud->count as $key => $value) { $app = JFactory::getApplication(); switch ($easytagcloud->source) { case "joomla": $tagurl = 'index.php?option=com_easytagcloud&tag='.$module->id.':'.urlencode($key); break; case "k2": $tagurl = JRoute::_('index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=tag&task=tag&tag='.urlencode($key)); break; } switch ($easytagcloud->plugin) { case "awesomecloud": $tag = "<span data-weight=\"".$easytagcloud->size[$key]."\"><a href='".$tagurl."' target='".$easytagcloud->target."'>".$key."</a></span>"; break; default: $tag = "<a href='".$tagurl."' style='font-size:".$easytagcloud->size[$key]."px;".$easytagcloud->color[$key]."'target='".$easytagcloud->target."'>".$key."</a>"; } echo $tag; echo " "; } if ($easytagcloud->notag) { echo Jtext::_('MOD_EASYTAGCLOUD_NOTAG'); } ?> </div>

[edit hvdmeer]Gaarne in het vervolg het topic in het jusite forumonderdeel plaatsen. Dit is een 3rd party extensie. Core extensies zitten in de installatie van Joomla inbegrepen. Ook de volgende keer de code tussen codetags plaatsen. Voor meer informatie graag even het volgende topic lezen: forum.joomlacommunity.eu/showthread.php?p=173#post173
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
02 feb 2015 10:33 #9456 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Foutmelding Easy Tag Cloud
Het is zowel een programmeer fout als een configuratie probleem!
Zoals de melding al aangeeft zijn er geen tags. Waarschijnlijk ben je de meldingen kwijt als je wel een tag hebt. De programmeerfout is eenvoudig op te lossen door vooraf te controleren of er wel tags gevonden zijn. Aangepaste regels:
Code:
is_array($easytagcloud->count) && foreach($easytagcloud->count..... is_array($results) && foreach ($results.....
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena