Bestanden in je site zetten

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 jan 2015 17:23 #9732 door Gast
Bestanden in je site zetten werd gestart door Gast
Hallo

Onderstaande is de uitdaging maar weet alleen geen oplossing.
Ik ben bezig met een website voor een Jong Nederland groep. Daar komt een inlog voor leiding. Dit om zo bestanden die adressen en telefoonnummers hebben niet openbaar te hebben.

De vraag aan mij is gesteld om dit via de onedrive te doen. Ik voorzie daar echter het probleem dat mensen makkelijk achter de link kunnen komen en dus het openbare gedeelt van ondrive kunnen bekijken waar ze op dit moment de bestanden in zetten.

Zelf wil ik het dus op een manier maken dat de bestanden achter een inlog komen te staan op de site zelf. De bestande bestaan voornamelijk uit PDF, Word en Excel bestanden. Ik weet echter niet op welke manier ik nu het beste deze bestanden op de site toegankelijk kan maken. Zo wil ik dus de Excel bestanden apart van de Word bestanden zichtbaar gaan maken.

Zijn er special modules voor te krijgen zodat ik de bestanden in mappen kan plaatsen en door het klikken op een link je automatisch door wordt gestuurd naar de map met word documenten.

Voor mij allemaal nieuw het gehele joomla 3 gebeuren en zeker dit soort dingen ben al een heel stuk gevorderd met vallen en opstaan maar het lukt Wie helpt me verder met deze uitdaging.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
16 jan 2015 17:23 #9733 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Bestanden in je site zetten
wil je dat die bestanden ook zichtbaar (leesbaar) zijn voor de geregistreerde gebruikers of wil je ze alleen de mogelijkheid geven ze te downloaden?
In het eerste geval zul je ze stuk voor stuk moeten omvormen tot een artikel. Je kunt ook gebruik maken van speciale extensies. Op extensions.joomla.org/ kun je die vinden door te zoeken naar pdf, word of excel
Het plaatsen in mappen moet geen probleem zijn.
Ad
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena