Foutmelding bij aanmaken nwe account

  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 nov 2014 13:10 #10693 door Gast
Foutmelding bij aanmaken nwe account werd gestart door Gast
"Onze" website maakt gebruik van CB 1.9.*. Bij het aanmaken van een nieuwe account verschijnt (bijna altijd, maar heel soms lukt het wel??) de volgende melding in een (roodgekleurde) pop-up.

The solution of task you submitted was incorrect. Please read the instruction and try again.

En vervolgens wordt de nieuwe account dus niet aangemaakt. Ik heb de indruk dat het iets met het mailen van de benodigde gegevens heeft te maken (??). Iemand enig idee hoe ik dit toch wel lastige issue op kan lossen?

Alvast bedankt!
Roelof Jan Zilver
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 nov 2014 13:10 #10694 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Foutmelding bij aanmaken nwe account
Roelof Jan,

ik gebruik CB al een tijdje niet meer dus ik kan er niet direct een oplossing voor geven.

Op het joomlapolis forum lees ik wel dat de melding misschien iets met een captcha plugin te maken zou kunnen hebben.

From my search results the message you're receiving is in relation to KeyCAPTCHA. If you've such a plugin, whether CB or Joomla, installed please disable/uninstall it and test again. This is not an issue of CBs or Joomlas for that matter as that error message does not existing in either/or. It is strictly coming from something 3rd party.


Misschien is dat bij jou ook het geval en dan zou je die plugin kunnen uitschakelen en zien wat er gebeurt.
Ad
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 nov 2014 13:10 #10695 door Gast
Beantwoord door Gast in topic Foutmelding bij aanmaken nwe account
Dank Ad! Dat was dus de oplossing waar ik al een half jaar naar zocht.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena