RsForm Pro email komt in Spam terecht

• Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
23 mrt 2017 08:02 #12205 door
Hallo Allemaal,

Op onze website hebben we met RsEvents Pro een evenement aangemaakt met een formulier van RsForm Pro. Nu is het bij sommige inschrijvingen zo dat de automatisch geantwoorde emails na een inschrijving bij de mensen in de spam box terecht komen.
Tijdens het testen etc is dit bij mij zelf ook 1 keer gebeurd kwam ik achter. 2x is dit voorgekomen met een @hotmail of @ live email adres. Is dit op 1 of andere manier te voorkomen zodat alles keurig in de Inbox terecht komt?

groet Martin
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
23 mrt 2017 08:12 #12206 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic RsForm Pro email komt in Spam terecht
Microsoft gebruikt blijkbaar een Engagement filter. Hoe meer mensen de mail lezen hoe beter je score bij Microsoft schijnt te worden en hoe minder je in de spam filters terecht komt. Ik had hier zelf ook last van en heb o.a. een SPF record in het DNS gezet.

Ik kan alleen nu even niet inloggen om te zien welke DNS records ik nu heb aangemaakt.

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 mrt 2017 12:00 #12276 door
Beantwoord door in topic RsForm Pro email komt in Spam terecht
bedankt voor je antwoord. ik zag een handleiding staan bij mijn hoster.
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Weet soms dingen
Meer
28 mrt 2017 12:47 #12278 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic RsForm Pro email komt in Spam terecht
Is het mogelijk ook deze handleiding hier te delen? Misschien dat meerdere mensen hier nog iets aan hebben! :)

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
28 mrt 2017 12:51 #12280 door
Beantwoord door in topic RsForm Pro email komt in Spam terecht
je hebt gelijk hans!

Handleiding van Hostnet voor instellen van SPF records

hostnet spf records instellen
Onderwerp is gesloten.