- Ontvangen bedankjes 0
Embed PDF
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Meer
28 nov 2019 09:16 #20425
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Embed PDF
Hallo Jopie.
Even voor de duidelijkheid wat ik eerder bij opmerking #15 melde dat ik de vreemde tekst in sommige menu items zie met die idkey tekst ik had daar ook de code bij gezet maar het was niet de bedoeling dat je die zou toevoegen om te proberen.
Ik denk dat de website ergens een conflict mee heeft.
Heb je al eens geprobeerd om de fout rapportage op maximum te zetten misschien komt er dan iets naar voren
ik zie dat @ron eventueel voor je wil kijken
Even voor de duidelijkheid wat ik eerder bij opmerking #15 melde dat ik de vreemde tekst in sommige menu items zie met die idkey tekst ik had daar ook de code bij gezet maar het was niet de bedoeling dat je die zou toevoegen om te proberen.
Ik denk dat de website ergens een conflict mee heeft.
Heb je al eens geprobeerd om de fout rapportage op maximum te zetten misschien komt er dan iets naar voren
ik zie dat @ron eventueel voor je wil kijken
lvda
Onderwerp is gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 nov 2019 09:36 #20428
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Embed PDF
ik zie nu deze fout melding
en hier hier een bericht verwijderd uit extensies joomla/googleanalytics4joomla
lvda
Onderwerp is gesloten.
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 nov 2019 12:15 #20430
door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Embed PDF
Is opgelost!
Bleek dat de folder waar pdf in stond met hoofdletters werd gespeld en de gebruikte url code werden kleine letters gebruikt.
Dus folder hernoemd van PDF naar pdf en de embedded code opnieuw ingeladen en het artikel en het werkt.
Groeten Ron
Bleek dat de folder waar pdf in stond met hoofdletters werd gespeld en de gebruikte url code werden kleine letters gebruikt.
Dus folder hernoemd van PDF naar pdf en de embedded code opnieuw ingeladen en het artikel en het werkt.
Groeten Ron

Onderwerp is gesloten.