Phoca Guestbook - ongeldig domein voor sitesleutel *

  • Johan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 dec 2019 13:13 #20518 door Johan
Hallo, Phoca Guestbook geinstalleerd. Controlepaneel - Opties - Captcha - Captcha inschakelen = reCaptcha 2 Dan krijg ik de foutmelding

"FOUT voor site-eigenaar: ongeldig domein voor sitesleutel"

.

In Google chapta 3 keer de site opnieuw geregistreerd en sleutels 3 keer ingebracht in Phoca Guestbook. Dit hielp niet de foutmelding bleef. Ipv = re Chaptcha gekozen voor = Joomla standaard Chapta. Dit werkt alleen vraag ik me af of de site dan hetzelde beveiligd is als bij reChaptcha 2. Wie kan mij helpen? Gr. Jopie
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
18 dec 2019 13:16 #20519 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Phoca Guestbook - ongeldig domein voor sitesleutel *
Nogmaals het verzoek om je berichten in het juiste forumonderdeel te plaatsen Jopie. Scheelt mij weer elke keer dit voor je te moeten doen. En ik heb weer het Onderwerp voor je verduidelijkt. Je had twee berichten met de titel "Phoca Guestbook " achterelkaar geplaatst. Graag hier voortaan even aan denken. :)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
18 dec 2019 13:59 #20520 door Leen
Volgens mij is dat gewoon net zo veilig .
In mijn eigen site is het gewoon dezelfde als die ik bij contact info gebruikt en ik meen dat dan ook recaptcha V2 is.

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Johan
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
18 dec 2019 14:33 #20521 door Johan
Hans, waar had ik deze dan moeten plaatsen? Gr. Jopie
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
18 dec 2019 14:53 #20522 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Phoca Guestbook - ongeldig domein voor sitesleutel *
Zoals in persoonlijk bericht verstuurd is en in een ander onderwerp geplaatst is:

Hoi Jopie, ik heb je onderwerp verplaatst naar " 3rd party extensies" waar deze thuishoort en de titel iets verduidelijkt.

:)

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena