Phoca Open Graph Content Plugin 3.1.10 update ??

  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
06 feb 2020 14:10 #20811 door Wim Houtman
Phoca Open Graph Content Plugin 3.1.10 update ?? werd gestart door Wim Houtman
In update vandaag kreeg ik een melding om Phoca Open Graph Content Plugin te updaten
Code:
Phoca Open Graph Content Plugin Website Plugin 3.1.9 3.1.10 content Update https://raw.githubusercontent.com/PhocaCz/PhocaOpenGraphPlugin/master/manifest.xml
Het leidt tot een fout wanneer ik klik om bij te werken en een bericht om handmatig te downloaden krijg ik
Code:
Downloaden pakket mislukt. Download het en installeer het handmatig vanaf https://github.com/PhocaCz/PhocaOpenGraphPlugin/releases/download/3.1.10/plg_content_phocaopengraph_v3.1.10.zip.
Deze zip is not found. Op de officiële website www.phoca.cz staat er niets over een update 3.1.10. 3.1.9 is de meest recente. Waarom krijg ik een (fake) updatemelding voor deze plug-in?
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
06 feb 2020 14:30 #20812 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Phoca Open Graph Content Plugin 3.1.10 update ??
Ik vermoed dat het niet fake is.

Want als je hier ziet en helemaal naar beneden scrollt zie je ook 3.1.10 versie.

Misschien de vraag stellen op Phoca forum?

Groeten Ron :)
Onderwerp is gesloten.
  • Wim Houtman
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
06 feb 2020 14:48 #20813 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Phoca Open Graph Content Plugin 3.1.10 update ??
Dank voor de tip Rondeb betreft phoca forum. Ik had het ook al op joomla.org forum gevraagd. Er zullen meer mensen zijn die deze plugin hebben geïnstalleerd en hetzelfde zien. Ik denk een schoonheidsfoutje van Phoca. Is niet ernstig lijkt mij. Dus ik laat het maar zo.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena