Wat is volgens jullie het goede ticket systeem

  • Yves
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
06 feb 2020 20:42 #20814 door Yves
Hallo allemaal

Ik heb heel vroeger nog websites gemaakt met Joomla en wil dit opnieuw doen. Het zal weer een beetje zoeken en wennen worden, maar dat is het leuke er aan.

Nu heb ik een vraag. Ik zoek een goed ticket systeem in Joomla. Op het internet zijn er verschillende te vinden, maar natuurlijk weet ik nu niet meteen welk nu eigenlijk het best aan onze behoeften voldoet. En uiteraard wil ik wel de extensie betalen, maar moet het meteen de juiste zijn want anders is dit weggegooid geld.

Ik zoek een ticket systeem waar zeer veel mogelijkheid in is, waar mensen bestanden in kunnen uploaden als bijlage, maar ook voor de mensen intern die de tickets raadplegen moeten bestanden kunnen geupload worden. Uiteraard moeten de bestanden niet altijd zichtbaar zijn voor de klanten.

Graag wil ik de klanten ook de mogelijkheid geven om zowel per mail te kunnen antwoorden op berichten als online via de ticketpagina. uiteraard moet opmaak die zijn in mails handhaven behouden worden.

Subcategorieën, prioriteiten moeten aangemaakt worden. Maar ook een soort van alarm naar de medewerkers naartoe wanneer een ticket al te lang open staat en nog geen antwoord heeft gekregen. Deze tijd moet in te stellen vallen.

Graag ook de mogelijkheid hebben om de mails templates te kunnen aanpassen.

Ook wil ik dat veel van deze zaken in de frontend kan gemanaged worden. Dit zijn zo de belangrijkste. Waarschijnlijk ben ik nog veel vergeten. Liefst ook in het Nederlands natuurlijk het systeem.

Alvast bedankt!
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
07 feb 2020 09:22 #20815 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Wat is volgens jullie het goede ticket systeem
Heb je al een hier rond gekeken Soort hulpdienst
en dan hun eventuele demo pagina's bekijken.

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
07 feb 2020 13:55 #20819 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Wat is volgens jullie het goede ticket systeem
Hallo Yveski,

hoor heel goede verhalen over RSTickets!Pro heb er zelf nog geen ervaring mee.

Of dit helemaal aansluit aan jou behoefte durf ik niet te zeggen! Er zijn hier op het forum wel een aantal leden die er mee werken misschien kunnen ze jou wel feedback geven.

Succes ermee.

Groeten Ron :D
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena