Acymailing en tracking

  • Hans van der Meer
  • Onderwerp Auteur
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
11 feb 2020 06:03 #20820 door Hans van der Meer
Acymailing en tracking werd gestart door Hans van der Meer
Ik kreeg zelf de vraag van een kennis van me.
Het gaat om een website waar Acymail op geïnstalleerd staat. In het verleden werden nieuwsbrieven verstuurd en dat verliep altijd goed maar bij de nieuwsbrief die ze nu willen versturen worden links aangepast naar tracking.domein.nl. Dus er wordt een subdomein geïnjecteerd.

De trackingopties in Acymail, versie 5.9.6, zijn allemaal gedeactiveerd, ik heb gevraagd of ze een testmail konden maken om te controleren of er dan nog steeds een tracking subdomein wordt gebruikt en dat is het geval.

Ik heb zelf geen toegang tot de server dus ik kan niet even snel kijken. Ze willen vandaag de nieuwsbrief de deur uit doen en als het niet opgelost kan worden dan worden de links als platte tekst opgenomen. Heeft iemand een idee waar die tracking uit te schakelen is?

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
11 feb 2020 07:03 #20821 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Acymailing en tracking
Hallo Hans,

Staat het niet hier ergens in beschreven ik zie iets staan in menu bij interface over tracking instellen
en hier ook iets maar volgens mij afhankelijk welk soort welk email programma gebruikt wordt.

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Onderwerp Auteur
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
11 feb 2020 08:32 #20822 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Acymailing en tracking
Dank Leen. Inderdaad stond er Elasticmail voor de afhandeling van het versturen ingesteld en die bewerkte de URL's.
Tijdelijk gaan ze even naar PHPMail over.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena