Phoca Guestbook werkt niet

  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
30 mrt 2020 11:22 #21043 door niko63
Phoca Guestbook werkt niet werd gestart door niko63
Beste mensen,

Heb zojuist Phoca Guestbook geïnstalleerd. Aan de voorkant van de website staat op de gastenboekpagina een zwart blokje waarmee je posts kunt invoeren. Maar als ik daarop klik gebeurt er helemaal niets. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Alvast hartelijk dank voor het meedenken. Ik gebruik de laatste versie van Joomla 3.9.16. En de versie van het gastenboek is 3.0.11.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 mrt 2020 11:42 #21045 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Phoca Guestbook werkt niet
Hallo Niko,
Heb je ook bij jou gastenboek eventueel al gekeken bij tabblad rechten.
en vergeet ook niet bij phoca gastenboek opties eventueel Captcha in te inschakelen

lvda
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
30 mrt 2020 12:02 #21046 door niko63
Beantwoord door niko63 in topic Phoca Guestbook werkt niet
Dankjewel Leen voor je snelle antwoord. Ik had bij de rechten gekeken maar heb dat nu weer gedaan en het gekke is dat bij mij het woord "guest" niet in het rijtje voorkomt. Ik moet erbij zeggen dat het gastenboek alleen te gebruiken is als je inlogt. Dus ik heb ook de optie Geregistreerd bij "Maken" op toegestaan gezet maar dat werkt ook niet.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 mrt 2020 12:14 #21047 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Phoca Guestbook werkt niet
oke vreemd wel dan lastig,
heb je ook al eens gekeken bij administrator>componenten > Phoca Gastenboek> configuratie en dan rechts boven knop opties
of daar iets vreemds staat ?.
Verder meen ik als je een menu-item gastenboek heb gekozen dat je daar in de diverse tabbladen veel kan aan en uit zetten

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
30 mrt 2020 12:30 #21048 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Phoca Guestbook werkt niet
Normaal moet deze uitleg van hun zelf moeten kunnen werken
Dokument uileg phoca gastboek

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
30 mrt 2020 13:14 #21049 door niko63
Beantwoord door niko63 in topic Phoca Guestbook werkt niet
Beste Leen, het is me gelukt. Ik heb een fout gemaakt door de opties aan te klikken in het control panel van Phocaguestbook maar je moet dat doen bij de rubriek Guestbook. Overigens stond daar ook niet de term Guest maar daar kon ik onder de groep Geregistreerd wel toestemming geven. Jer hebt mij in ieder geval op de goede weg geholpen. Dank daarvoor.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena