SEO extensie "Route 66"

  • Frank01
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Meer
26 apr 2020 11:28 #21176 door Frank01
SEO extensie "Route 66" werd gestart door Frank01
Hallo allemaal,

Zojuist heb ik de extensie "Route 66" geinstalleerd in mijn Joomla website. Nu krijg ik hierbij het advies om de plugins: System - Route 66 Google PageSpeed en System - Route 66 helemaal onderin de lijst te zetten....

Wil iemand mij vertellen "hoe" ik dat moet doen?

Bij voorbaat dank voor de hulp! :)
Met vriendelihjke groet,
Frank
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
26 apr 2020 15:13 #21177 door Fred
Beantwoord door Fred in topic SEO extensie "Route 66"
Volgens mij kan dit niet, althans wat is onderin? Onderin van wat of welke lijst? Van de lijst met alle plugins? Wat is dan onderin, is dit op alfabetische volgorde of op volgorde van het ID nummer of anders?
Wie geeft dit advies en waarom wordt dit advies gegeven, werkt het niet als je dit niet doet?
Graag wat meer info.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
  • Frank01
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • website-portal met toeristische links in de kop van Noord-Holland
Meer
26 apr 2020 18:50 #21178 door Frank01
Beantwoord door Frank01 in topic SEO extensie "Route 66"
Bedankt voor de reactie.
Er werd bedoeld als laatste in plugin volgorde, als je de plug-in opent dan zie je rechts een vak met volgorde, hier moest de beide plug-ins als laatste sorteren.

Bedankt voor de reactie maar het is inmiddels opgelost.

vriendelijke groet,
Frank
Onderwerp is gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
26 apr 2020 18:54 #21179 door Fred
Beantwoord door Fred in topic SEO extensie "Route 66"
Heel goed dat het is opgelost. Kan je hier even melden wat de oplossing is geweest, dank daarvoor. En graag dit item even op opgelost zetten. Veel suc6 verder met de Route66 extensie.

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena