Simpele? vraag over phocagallery

  • Nicole Overbeeke
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 sep 2020 16:29 #21789 door Nicole Overbeeke
Simpele? vraag over phocagallery werd gestart door Nicole Overbeeke
Beste allemaal,

Een jaar of 10 geleden had ik mijn eigen site gemaakt. niet geheel onaardig vond ik toen. Waarschijnlijk met versie2.5 ofzo. En kon er aardig mee weg.
Nu ben ik me opnieuw aan het verdiepen om een site te maken voor mijn zoon.
Het moet een soort portofolio site worden voor zijn opleiding en kunsten te vertonen.

Geen spannende dingen. Wat info en gallerijen.
Site is in de lucht. template-tje uitgezocht. en maar aan de slag. Mijn hemel wat is er veel veranderd :D

Het is allemaal nog grove opzet. Maar ik wil eerst grof opzetten. En daarna fine-tunen.

Nu zit ik met de portofolio pagina. (en straks ook de schoolprojecten pagina )
Ik wil dus als men op dat menu item klikt, allemaal (foto) mapjes krijgen van zijn projecten.

Ik krijg het wel voor elkaar om nieuwe menu items te maken en die onder portofolio te hangen. maar ik wil dat ze meteen op de portofolio pagina komen.

En ik zie door de bomen het bos even niet meer. Dus hopelijk kunnen jullie me helpen.

* ik heb heel veel plugins geïnstalleerd van phocagallery
* ik kan categorien aanmaken en foto's uploaden in Phoca..
* ik heb (via de phoca site) wat instellingen aangepast mbt de foto's in de map. Vond ik geinig.

Maar dan...

volgens mij is het iets simpels, maar ik zie het even niet.

de site is photobysteff.eu

alvast bedankt.
Nicole
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
12 sep 2020 05:45 #21790 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Simpele? vraag over phocagallery
Hallo,

Misschien kan je dat bereiken door de geregisteerde persoon die via voorzijde de foto's upload
speciale toestemming te geven.
In administrator gedeelte menu componenten/Phoca Gallery > controlepaneel daar rechts bovenin knop opties
en dan in tabblad gebruikers inschakelen gebruikerscontrolepaneel op ja zetten en dan opslaan en sluiten.
ga dan in overzicht controle paneel naar de categorie map foto welke je wil toestaan
kies daar dan bij Uploadrechten wie in de map mag uploaden
Hier wordt beetje uitgelegd dacht ik gebruiker upload phoca

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena