Taalbestand (NL) Akeeba Backup Pro for Joomla!

  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
14 feb 2021 17:42 #22482 door René
Heb vandaag de extensie Akeeba Backup Pro for Joomla! aangekocht. Helaas worden door Akeeba geen taalbestanden meer geleverd voor deze extensie (de standaard is nu engels - GB). Is iemand misschien in het bezit van een taalbestand NL voor deze extensie.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
15 feb 2021 09:54 #22484 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Taalbestand (NL) Akeeba Backup Pro for Joomla!
Dag René,
Ik heb in een ver verleden me bezig gehouden met het vertalen van Akeeba. Ik kreeg toen wat onenigheid met de andere vertaler van de extensie en heb me toe gedistantieerd van het verder vertalen. Mede omdat Akeeba in het beheergedeelte van Joomla gebruikt wordt en ik ervan uitga dat beheerders redelijk Engels begrijpen, had Akeeba niet mijn hoogste prioriteit v.w.b. vertalen.
Als je de vertaling die ik heb, ergens uit 2013, wilt hebben om als basis te gebruiken voor een nieuwe vertaling dan moet je het maar zeggen, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
15 feb 2021 10:21 #22485 door René
Beantwoord door René in topic Taalbestand (NL) Akeeba Backup Pro for Joomla!
Hoi Martijn, als je een laatste vertaling voor me heb graag. Stuur deze dan even naar mijn prive e-mail adres. Deze zal ik je even sturen via Messenger.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
23 feb 2021 10:49 #22519 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Taalbestand (NL) Akeeba Backup Pro for Joomla!
Inmiddels heb ik een volledig bijgewerkte vertaling geplaatst op www.joomlacommunity.nl/downloads
Als men nog foutjes vindt graag een reactie naar taal at joomlacommunity punt nl

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
24 feb 2021 07:08 #22531 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Taalbestand (NL) Akeeba Backup Pro for Joomla!
Dank :D

lvda
Discussie gesloten.
  • René
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Wij zijn een Foto- en Webstudio die diensten kunnen verlenen aan een ieder, zoals het MKB, Overheid,
Meer
25 feb 2021 10:30 #22543 door René
Beantwoord door René in topic Taalbestand (NL) Akeeba Backup Pro for Joomla!
Hoi Martijn,

Dank is groot voor de vertaling en de tijd die er is ingestoken om deze te maken.

Foto- & Webstudio Digitaal ICT (René Schouten)
Wij kunnen voor u Webdesign & Webhosting Verzorgen
Geregistreerd Partner van Vimexx "Dé best beoor
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena