Pagebuilder gezocht

  • mhabraken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ben Coördinator Media & Communicatie en bouw al onze websites in Joomla. Vind het een geweldig stab
Meer
15 sep 2021 08:39 #23127 door mhabraken
Pagebuilder gezocht werd gestart door mhabraken
Beste mensen,
Ik hoop dat iemand hier met een oplossing kan komen voor mijn/ons probleem.
Wij hebben voor alle websites die ik gemaakt heb gebruik gemaakt van een extensie van JoomlaShine. Zij bestaan al 14 jaar en hebben een geweldig platform waarmee je WYSIWYG een site kunt bouwen in Joomla. De pagebuilder is echt GEWELDIG en ik heb nog nooit zoveel plezier gehad in het werken met Joomla since ik met hun extensie werk. JoomlaShine heeft wereldwijd ook heel veel klanten die met hun extensie werken.

Nu heb ik gisteren het bericht een mail ontvangen dat het bedrijf stopt met hun platform, wat inhoudt dat alle websites die ik gebouwd heb voor mijn werk en dat zijn er 26, dat die straks niet meer gewijzigd kunnen worden of geüpdate. Jullie begrijpen wel, dat ik met een enorm probleem zit nu, ik ben op zoek naar een vervangende pagebuilder die net zo werkt als Joomlashine.

Weten jullie een goede Pagebuilder, waar je websites/pagina's mee kunt bouwen in Joomla en die ook WYSIWYG heeft. Ik kon bij pagebuilder van Joomlashine namelijk bij het wijzigen de pagina zien zoals hij in werkelijkheid is en dan gewoon teksten wijzigen en secties invoegen/verwijderen en met instellingen alles aanpassen qua kleur/marges/afbeeldigen etc...etc.. (Ik heb een printscreen toegevoegd als bijlage hoe het eruit ziet in de editor.)

Jullie zouden me erg helpen als ik met een alternatief kan komen naar mijn werkgever toe om alles met andere pagebuilder te gaan maken.

Dank je wel alvast!

Met vriendelijke groeten,
Michel Habraken
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
15 sep 2021 09:19 #23128 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Pagebuilder gezocht
misschien heb je iets aan deze iets oudere uitleg van diverse page builders
bekijk deze uitleg

lvda
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
15 sep 2021 09:35 #23129 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Pagebuilder gezocht
In als je toch gaat zoeken is het handig te kijken of de pagebuilder voor Joomla 4 geschikt is. Joomla Shine levert overigens nog een jaar ondersteuning vanaf nu.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
15 sep 2021 12:29 #23130 door Rondeb
Beantwoord door Rondeb in topic Pagebuilder gezocht
Hallo,

ik ben zeer te spreken over Yootheme pagebuilder ook geschikt voor Joomla 4 ;)
yootheme.com/page-builder

Misschien is het iets voor je.

Succes met je zoektocht.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
15 sep 2021 14:04 #23131 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Pagebuilder gezocht
Ik zie de meeste mensen nu enthousiast zijn over de pagebuilder van Yootheme en deze moet inmiddels op Joomla 4 ook goed werken.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
15 sep 2021 15:19 #23132 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Pagebuilder gezocht
Hoi,

Ook ik adviseer YOOtheme Pro.

Fred

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Wim Houtman
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ik maak, onderhoud en optimaliseer met heel veel plezier Joomla websites voor iedereen onder de naam
Meer
24 sep 2021 11:33 #23172 door Wim Houtman
Beantwoord door Wim Houtman in topic Pagebuilder gezocht
Sowieso beter om geen gebruik te maken van een pagebuilder vanwege de enorme hoeveelheid code wat een nadelige invloed heeft op de snelheid van de site. Ik maak af en toe wel gebruik van joomshaper ( SP Page Builder Pro ) uit nieuwsgierigheid en te ervaren of het handig is. Helaas vind ik het (tot nu toe) een enorm gedoe en juist meer werk dan wanneer ik het zelf bedenk met html en css overrides. Maar als css etc. acabadabra is, is een pagebuilder wel een mooie extensie natuurlijk. De pagebuilder van JoomShine en YooTheme heb ik geen ervaring mee, misschien is die wel beter of handiger dan de SP pagebuilder en weet iemand hier te vertellen of de één prettiger is dan de ander. Hopelijk komt er een ontwikkelaar die JoomShine pagebuilder overneemt. Dat zou het mooiste zijn. Misschien nog zoeken naar een mogelijke oplossing d.m.v. import export van pagebuilder settings etc ? Zou toch mooi zijn als dat kon, maar ik denk dat zo'n extensie heel ingewikkeld wordt om te maken.
Discussie gesloten.
  • André Smit
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • kkk
Meer
27 sep 2021 22:05 #23179 door André Smit
Beantwoord door André Smit in topic Pagebuilder gezocht
Met mijn website maak ik gebruik van de pagebuilder van RSJOOMLA waar ik al 3 jaar zeer tevreden over ben.
Discussie gesloten.
  • mhabraken
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Ben Coördinator Media & Communicatie en bouw al onze websites in Joomla. Vind het een geweldig stab
Meer
01 okt 2021 08:58 #23191 door mhabraken
Beantwoord door mhabraken in topic Pagebuilder gezocht
Dank ieder voor jullie suggesties.... ik ben gaan kijken en heb wat getest. Toch ben ik uiteindelijk bij Quix van ThemExpert.com uitgekomen, dat werkt echt super en bijna hetzelfde, zelfs uitgebreider dan JoomlaShine en daarnaast hebben ze ook een lifetime licentie. JoomlaShine users krijgen ook nog eens korting. Nu maar hopen dat ze niet ook stoppen....

Bedankt nogmaals en fijn weekend allemaal!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena