Integratie tussen Helix Ultimate template en Page Builder Pro op Joomla 4 lukt niet.

  • Meindert
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Meer
20 dec 2021 15:06 #23516 door Meindert
Op mijn nieuwe Joomla 4.0.4 site gebruik ik de template Helix Ultimate van Joomshaper. Dit gaat op zichzelf goed. Ook van Joomshaper heb ik de component Page Builder Pro geïnstalleerd. Ook hiermee kunnen eenvoudige websites worden gemaakt.

Nu dacht ik dat ik beide kon combineren. Het lukt mij echter niet om Page Builder Pro te combineren met de inmiddels aangemaakte webpagina's, menu's en dergelijke. Ze worden in Page Builder Pro gewoon niet getoond. Wel kan ik binnen deze component pagina's en menu's aanmaken, die dan weer niet buiten Page Builder Pro getoond worden.

Ik zal wel iets over het hoofd zien, maar weet niet wat. Wie heeft ervaring met beide toepassingen?

(Met de diverse - snelle en Engelstalige - YouTube video's kom ik er ook niet uit. Ook niet op de site van Joomshaper.)
Discussie gesloten.
  • Fred
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Uw professionele website die op elke computer, laptop, tablet en mobiele telefoon er mooi en modern
Meer
21 dec 2021 08:24 #23518 door Fred
Hoi,

Ik denk dat je hiervoor het beste bij Joomshaper aan kunt kloppen!

Eigen site: www.ifred.nl maakt gratis jouw website/webshop, of wil je gratis hulp Contact mij dan.
JUG010 membe
Discussie gesloten.
  • Ton Kemp
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Online marketeer @ ViatriX en Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch, Docent Marketing @ Avans Hogesch
Meer
23 dec 2021 12:11 #23529 door Ton Kemp
Volgens mij moet je aparte pagina's maken / ontwerpen in de SP page builder.
Ik heb ook websites waar in Joomla artikelen naast Sp pagebuilder pagina's gebruik.

Je ziet in het menu ook een aparte item voor SP page builder (althans zo was dat in Joomla 3.x)

Online marketeer @ Silvatica Marketing 's-Hertogenbosch
Customer Journey Manager @ViatriX.nl
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena