Trombinoscope module

  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
26 mei 2022 12:19 #24185 door niko63
Trombinoscope module werd gestart door niko63
Beste mensen,

Ik ben bezig een nieuwe website te maken met Joomla4 en wil daarin een ledenlijst opnemen met de leden van onze vereniging. In het verleden heb ik gemerkt dat de Trombinoscope module (tegenwoordig Trombinoscope contacts) een goede module is om vanuit de component "contactpersonen" een mooie lijst te maken. Ik heb de laatste versie geïnstalleerd maar die werkt toch weer anders dan in het verleden. Ik heb de module ingesteld volgens de documentatie, maar kan nergens vinden hoe ik de lijst zichtbaar maak in het front-end. Ik had verwacht dat Trombinoscope wel tevoorschijn zou komen bij het selecteren van het menu-itemtype, maar dat is niet het geval.
Is er iemand die me op weg kan helpen? Alvast hartelijk dank voor het meedenken.

Niko
Discussie gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
26 mei 2022 12:58 #24186 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Trombinoscope module
heb je de module wel ook aan pagina toegewezen want vaak is standaard dat nog niet gedaan.

lvda
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • niko63
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • vv
Meer
26 mei 2022 15:03 #24187 door niko63
Beantwoord door niko63 in topic Trombinoscope module
Dank Leen, je hebt me de goede richting uit gewezen. Ik heb een pagina en daaraangekoppeld een menu-item Ledenlijst aangemaakt en de paginatoewijzing op Ledenlijst gezet en het werkt.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena