Joomlatools

  • sas
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • I am
Meer
04 okt 2023 10:32 #25586 door sas
Joomlatools werd gestart door sas
Ik heb mijn abonnement paar keren opgezegd bij Joomlatools en nog steeds schrijven ze een bedrag van € 99 van mijn (creditcard) rekening af. De eerste keer dacht ik dat het mijn fout was. De tweede keer stond het abonnement weer op actief (dit had ik niet zelf gedaan). Nu heb ik er screenshots van gemaakt. Ik heb ze gemaild, online en direct via mail, maar ze reageren er niet op. Meer mensen hier ervaring mee?
Discussie gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
04 okt 2023 11:36 #25588 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Joomlatools
Ik heb een aantal van dit soort berichten over JoomlaTools gelezen, zelf geen ervaring mee. Ik zou het via je bank/creditcard maatschappij laten storneren.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
04 okt 2023 19:01 #25592 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Joomlatools
Wat ik online heb voorbij zien komen, je kan hoog en laag springen maar er zal niks gebeuren.
Het beste is inderdaad, als dat kan, laten storneren en hun rekeningnummer en/of bedrijf laten blokkeren.

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • sas
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • I am
Meer
24 okt 2023 16:20 #25655 door sas
Beantwoord door sas in topic Joomlatools
Dank voor jullie reacties!
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena