- Ontvangen bedankjes 0
Geen back end na lokaal plaatsen website via XAMPP
- niko63
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- vv
Minder
Meer
27 aug 2025 12:51 #26437
door niko63
Geen back end na lokaal plaatsen website via XAMPP werd gestart door niko63
Om de overgang naar J5 te testen heb ik via Xampp mijn website lokaal proberen te plaatsen. Na het proces via Kickstart doorlopen te hebben krijg ik wel een blokje Front End te zien maar geen Back End. Ik heb de laatste versie van Xampp gedownload. Ik krijg wel foutmeldingen te zien, ik zou niet alles hebben ingevuld op de desbetreffenda pagina zoals wachtwoord database, database server hostname, prefix. Maar dat is niet zo en ik heb dat ook vergeleken met een recente youtube tutorial. Als iemand kan helpen, graag!
Alvast dank,
Niko
Alvast dank,
Niko
Onderwerp is gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 aug 2025 07:39 #26438
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Geen back end na lokaal plaatsen website via XAMPP
Hallo Nico,
Heb je Force sll op uit gezet en ook op de override log en temp pad knop geklikt in laatste stadium akeeba daar waar je inlognaam en paswoord moest invullen?
En even voor de duidelijkheid Akeeba nieuwe stijd laat geen groen knop voor administrator meer zien alleen maar knopcvoorzijde.
Dus voor administrator toegang website dat achter jou sitenaam zetten http://localhost/jouwtest2025/administrator/
PS
helaas kan ik al een poos geen afbeeldingen meet toevoegen bij deze uitleg
Heb je Force sll op uit gezet en ook op de override log en temp pad knop geklikt in laatste stadium akeeba daar waar je inlognaam en paswoord moest invullen?
En even voor de duidelijkheid Akeeba nieuwe stijd laat geen groen knop voor administrator meer zien alleen maar knopcvoorzijde.
Dus voor administrator toegang website dat achter jou sitenaam zetten http://localhost/jouwtest2025/administrator/
PS
helaas kan ik al een poos geen afbeeldingen meet toevoegen bij deze uitleg
lvda
Onderwerp is gesloten.
- niko63
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- vv
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 aug 2025 09:53 #26439
door niko63
Beantwoord door niko63 in topic Geen back end na lokaal plaatsen website via XAMPP
Hallo Leen, bedankt voor je antwoord. Ja, hoe simpel kan het zijn. Het werkt op de manier zoals jij aangeeft en dat had ikzelf natuurlijk ook kunnen bedenken. Maar omdat je gewend bent op dat laatste scherm ook een blokje back end tegen te komen en omdat dat ook in alle tutorials wordt getoond (in ieder geval die ik gezien heb) word je toch op het verkeerde been gezet. Probleem dus opgelost.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
-
- Gebruiker
-
- hobbie
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
28 aug 2025 10:01 #26440
door Leen
lvda
Beantwoord door Leen in topic Geen back end na lokaal plaatsen website via XAMPP
Mooi dat toch gewoon werkt en ja gewoontes kunnen soms lastig zijn dat hem ik ook wel eens
lvda
Onderwerp is gesloten.