Verschuiving template posite 'rechts' soms naar onderen. Waardoor??? OPGELOST
- Meindert
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
- Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach
Minder
Meer
11 sep 2025 20:00 - 13 sep 2025 16:22 #26450
door Meindert
Meindert van Dijk
Fotograaf | Natuurgids | Wandelcoach | Ambassadeur van 'Heilzaam Groen'
Auteur van fotoboek 'Heilzame tuinen - Ziekenhuiskamer als vogelkijkhut'
( www.heilzametuinen.nl )
Verschuiving template posite 'rechts' soms naar onderen. Waardoor??? OPGELOST werd gestart door Meindert
Bij gebruik van Mosets Tree verschuift bij sommige categorieën de positie 'rechts' naar onderen.
Zie het verschil tussen www.mooibarradeel.nl/gids2/gids en www.mooibarradeel.nl/gids2/gids/activiteiten waarbij rechts o.a. het zoekscherm en het 'Gids menu' worden getoond, met www.mooibarradeel.nl/gids2/gids/natuur en www.mooibarradeel.nl/gids2/dorpen-en-buurtschappen .
Wie kan mij een indicatie geven waar ik moet zoeken om een oplossing voor dit probleem te vinden?
Het ligt in elk geval niet aan de gebruikte toepassingen (modules) in de positie 'rechts', omdat selectief uit- en aanzetten niets opleverde.
Zie het verschil tussen www.mooibarradeel.nl/gids2/gids en www.mooibarradeel.nl/gids2/gids/activiteiten waarbij rechts o.a. het zoekscherm en het 'Gids menu' worden getoond, met www.mooibarradeel.nl/gids2/gids/natuur en www.mooibarradeel.nl/gids2/dorpen-en-buurtschappen .
Wie kan mij een indicatie geven waar ik moet zoeken om een oplossing voor dit probleem te vinden?
Het ligt in elk geval niet aan de gebruikte toepassingen (modules) in de positie 'rechts', omdat selectief uit- en aanzetten niets opleverde.
Meindert van Dijk
Laatst bewerkt 13 sep 2025 16:22 door Meindert. Reden: Probleem opgelost!
Onderwerp is gesloten.
- Youll
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
12 sep 2025 12:57 #26451
door Youll
Beantwoord door Youll in topic Verschuiving template posite 'rechts' soms naar onderen. Waardoor???
Het zit ergens in mosets, De rijen worden niet netjes afgesloten met een </div> en daardoor zijn ze "nested". Ik vermoed dat je ergens bij het invoeren van je content iets niet goed hebt gedaan.
Onderwerp is gesloten.
- Meindert
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
12 sep 2025 15:41 #26452
door Meindert
Groet, Meindert
Meindert van Dijk
Beantwoord door Meindert in topic Verschuiving template posite 'rechts' soms naar onderen. Waardoor???
Dank voor je reactie, Youll. Ik vermoed ook zoiets. Als ik nu maar kan ontdekken waar ik iets fout heb gedaan, dan is het eenvoudig op te lossen...Het zit ergens in mosets, De rijen worden niet netjes afgesloten met een </div> en daardoor zijn ze "nested". Ik vermoed dat je ergens bij het invoeren van je content iets niet goed hebt gedaan.
Groet, Meindert
Meindert van Dijk
Onderwerp is gesloten.
- Youll
-
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 2
13 sep 2025 11:55 #26454
door Youll
Beantwoord door Youll in topic Verschuiving template posite 'rechts' soms naar onderen. Waardoor???
Ik ken de extensie niet, maar kan je alle listings van een categorie depubliceren, controleren of het dan wel goed gaat en ze dan 1 voor 1 weer publiceren en elke keer tussendoor controleren?
Onderwerp is gesloten.
- Meindert
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
13 sep 2025 16:20 #26455
door Meindert
Ik heb je suggestie opgevolgd en ontdekte zo hoe het af en toe mis ging.
Bi de code van beschrijvingen van sommige vermeldingen (listings) was aan het begin <div itemprop="ArtikelBody"> toegevoegd. En aan het eind </div>.
Ik vermoed ik iets onzorgvuldig ben geweest met het toevoegen van de tekst. Het beste is om van elders gekopieerde tekst als platte tekst te plakken in het tekstveld.
Bij het verwijderen van deze codes waren de problemen opgelost.
Daarom: hartelijk dank voor je bijdrage aan de oplossing van het probleem!
Groet, Meindert
Meindert van Dijk
Beantwoord door Meindert in topic Verschuiving template posite 'rechts' soms naar onderen. Waardoor???
Ik ken de extensie niet, maar kan je alle listings van een categorie depubliceren, controleren of het dan wel goed gaat en ze dan 1 voor 1 weer publiceren en elke keer tussendoor controleren?
Ik heb je suggestie opgevolgd en ontdekte zo hoe het af en toe mis ging.
Bi de code van beschrijvingen van sommige vermeldingen (listings) was aan het begin <div itemprop="ArtikelBody"> toegevoegd. En aan het eind </div>.
Ik vermoed ik iets onzorgvuldig ben geweest met het toevoegen van de tekst. Het beste is om van elders gekopieerde tekst als platte tekst te plakken in het tekstveld.
Bij het verwijderen van deze codes waren de problemen opgelost.
Daarom: hartelijk dank voor je bijdrage aan de oplossing van het probleem!
Groet, Meindert
Meindert van Dijk
Onderwerp is gesloten.