- Ontvangen bedankjes 0
Inschrijfformulier reünie
- Gast
-
- Gebruiker
-
Minder
Lees meer
02 mrt 2016 18:20 #3264
door Gast
Inschrijfformulier reünie werd gestart door Gast
Goedenavond,
Ik ben bezig met de organisatie van een reünie. Nu zou ik het leuk vinden als mensen zich via de website op kunnen geven en dat enkele gegevens op de site zichtbaar worden (zoals naam van degene die zich opgegeven hebben) en enkele gegevens welke alleen voor mij zichtbaar zijn.
Welke extensie kan ik hier het beste voor gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ik ben bezig met de organisatie van een reünie. Nu zou ik het leuk vinden als mensen zich via de website op kunnen geven en dat enkele gegevens op de site zichtbaar worden (zoals naam van degene die zich opgegeven hebben) en enkele gegevens welke alleen voor mij zichtbaar zijn.
Welke extensie kan ik hier het beste voor gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Discussie gesloten.
- Patrick
-
- Gebruiker
-
- Joomla Enthousiasteling
Minder
Lees meer
- Berichten: 20
- Ontvangen bedankjes 1
02 mrt 2016 18:20 #3265
door Patrick
Beantwoord door Patrick in topic Inschrijfformulier reünie
Dat kan heel makkelijk met RSForms Pro.
Discussie gesloten.
- Robert
-
- Gebruiker
-
- Robert
Minder
Lees meer
- Berichten: 15
- Ontvangen bedankjes 2
02 mrt 2016 18:20 #3266
door Robert
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Beantwoord door Robert in topic Inschrijfformulier reünie
RSForms Pro is betaald. Maar er is een gratis versie: RSForm.
Andere opties zijn Chronoform en Breezing Forms.
Andere opties zijn Chronoform en Breezing Forms.
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.
- Hans van der Meer
-
- Administrator
-
- Weet soms dingen
Minder
Lees meer
- Berichten: 25
- Ontvangen bedankjes 2
02 mrt 2016 18:20 #3267
door Hans van der Meer
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Inschrijfformulier reünie
Even een reminder dat RSForm volgens de website alleen voor Joomla 1.5 beschikbaar is. Het lijkt me niet verstandig om deze te gaan gebruiken.
Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
- Robert
-
- Gebruiker
-
- Robert
Minder
Lees meer
- Berichten: 15
- Ontvangen bedankjes 2
02 mrt 2016 18:20 #3268
door Robert
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Beantwoord door Robert in topic Inschrijfformulier reünie
Dat wordt ook niet gevraagd pjasmits. Maar het is wel het vermelden waard. Want ook met de gratis versie van RSForm kun je prima uit de voeten.
En kennelijk gaat bij Chronoform en Breezing Forms de zon wel voor niks op
En kennelijk gaat bij Chronoform en Breezing Forms de zon wel voor niks op
Mede-organisator JoomlaDagen
Webontwikkelaar bij Yolknet
Discussie gesloten.