Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

Na verhuizing van het subdomein heb ik 2 problemen

• Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 apr 2015 11:59 #7805 door Gast
Lol, ik zit net een hele gebruiksaanwijzing voor je te maken, omdat ik dacht dat je niet zou weten hoe alles in zijn werk zou gaan.

De verwijzingen die je ziet zijn de benamingen van de oude backups van Akeeba op het subdomein en kunnen geen kwaad.

In de install/sql map staan echter nog meer sql bestanden, omdat akeeba ze opsplitst.
Heb je die ook al doorzocht?

Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 apr 2015 11:59 #7806 door Gast
Ja de bovenste had ik begrepen (idd die backup die ik ha gedraaid voor de verhuizing) maar de tweede screenshot geeft aan dat er iets is met het formulier. Kan dat die fouten veroorzaken? Ik had er twee screenshots bijgedaan maar die tweede geeft alleen een link. Ik ga kijken naar die andere files. Nee, ik heb ze nog niet doorgekeken omdat ze niet opengingen met dat kladblok. Kan ik die ook openen is die wizard?

Bericht toegevoegd op 20 april 2015 om 17:53
Vorige bericht was op 20 april 2015 om 17:06

Ik heb die andere even bekeken en in de 9de (van 10) stond weer een verwijzing naar nw.vd-raad.com en opnieuw in het formulier. Dus ik dacht ik ga het formulier openen om te kijken of ik het in het formulier zelf kan oplossen... is de hele contact pagina verdwenen. Hij is er nog wel want hij draait gewoon op de site maar hij staat niet meer bij 'mijn inhoud'. Wat kan dat nu weer zijn. Dat zou misschien die 404 melding kunnen zijn maar waar kan hij zijn??

Bericht toegevoegd op 20 april 2015 om 18:04
Vorige bericht was op 20 april 2015 om 17:53

Wacht even, ik denk niet meer helder geloof ik. Het is geen inhoud het is een contactpersoon/formulier en die geeft niet het probleem. Het probleem zit het in mijn reserve-contact pagina die ik niet gebruik. Dus als ik die pagina delete, ben ik dan overal van af?? Lijkt mij niet toch? Mijn harde schijf is denk ik een beetje vol want mijn hersenen werken niet zoals het zou moeten.

Dus.... recapituleer..... de melding die ik overal tegenkom is van het reserve contactformulier die ik, sinds ik een contactpagina met een contactpersoon heb gemaakt, niet meer gebruik. Hij is ook gede-
dupliceerd dus zou geen problemen mogen geven toch?? Zitten we nu niet verkeerd te zoeken?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 apr 2015 11:59 #7807 door Gast
verwarrende toestanden !
Misschien kan MdeWendt aangeven wat precies haar joomla problemen zijn op dit moment.
Ad
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 apr 2015 11:59 #7808 door Gast
vd-raad.com/PDF/Screenshot-Fout.png en ik kan geen plaatjes meer uploaden via de knop "afbeeldingen" of een pagina invoeren via de knop "nieuwe pagina". Dit allemaal na dat ik de site heb verhuisd van het sub- naar het gewone domein.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 apr 2015 11:59 #7809 door Gast
Als ik het goed begrijp, heb je twee contactpersonen, waarvan er één niet werkt in het backend?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 apr 2015 11:59 #7810 door Gast
Nee, ik had een contactpagina aangemaakt en ben toen mij later in gaan lezen hoe je een formulier maakt. Dus ik heb een contactpersoon (joomla optie) gemaakt en heb dat nu als contactformulier staan en die staat nu in mijn topmenu. Ik heb net die andere oude contactpagina (inhoud) verwijderd. Die had ik gehouden als reserve ivm alle gegevens. Maar die laatste is nu weggegooid (en de prullenbak geleegd). Toch heb ik nog steeds die problemen. Die melding van 404 en die optie om in een pagina in te voegen werken niet meer sinds de verhuizing.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena