Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

3.7.5 -> 3.8.1 Heel snel. Te snel?

  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 okt 2017 09:27 #15164 door
Ik heb net een site ge-update van 3.7.5 naar 3.8.1.
Dat ging verbluffend snel (en probleemloos).
Zo snel, dat ik me afvraag of de "hele 3.8" nu wel geinstalleerd is?
Eerdere upgrades naar 3.8 duurden veel langer.
Onderin de backend staat netjes dat het nu Joomla 3.8.1 is, maar is dat dan ook echt zo?
Is er ergens een duidelijk verschil met 3.7.5 waar ik dat aan kan zien?
Discussie gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Administrator
  • Administrator
  • Weet soms dingen
Lees meer
05 okt 2017 10:03 #15166 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic 3.7.5 -> 3.8.1 Heel snel. Te snel?

Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader Official Joomla Social Media Team, ex-JUG-organisator & Joostock (RIP) mede-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 okt 2017 10:47 #15168 door
Beantwoord door in topic 3.7.5 -> 3.8.1 Heel snel. Te snel?
Tnx.
Ik had me er nog nooit in verdiept waar dat nieuwe routing systeem te vinden was :).
Het is keurig terug te vinden in de ge-updatete (is dat een woord?) site, dus ik neem aan dat het allemaal goed is gegaan.
Discussie gesloten.
  • renem
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 okt 2017 12:39 #15170 door renem
Beantwoord door renem in topic 3.7.5 -> 3.8.1 Heel snel. Te snel?
Hangt af van het aantal bestanden dat wordt overschreven. Bij 3.81 mag je er vanuit gaan dat dat relatief weinig zullen zijn.
Discussie gesloten.
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Lees meer
05 okt 2017 12:52 #15171 door
Beantwoord door in topic 3.7.5 -> 3.8.1 Heel snel. Te snel?
@renem: dat is precies wat ik niet goed snap - wel als het een update van 3.8.0 naar 3.8.1 zou zijn, maar hoe kan het dan dat het zo weinig is als ik van 3.7.5 naar 3.8.1 ga?
Alles werkt prima, maar zou ik dan toch nog een keer core files moeten her-installeren?
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena