Vragen over een upgrade van Joomla! of over het maken van back-ups? Deze kan je hier stellen!

"Deprecated"-meldingen rond Helix3 na upgrade naar Joomla 4

  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
29 mrt 2023 17:27 #25240 door Rondeb
En hoe staat het bij algemene instellingen dan de foutrapportage?

Want error reporting van PHP en Foutrapportage van Joomla zelf zijn 2 verschillende dingen.

Groeten Ron :)
Bijlagen:
Discussie gesloten.
  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
29 mrt 2023 18:03 #25241 door André Kok
O!
Ja waarachtig! Bij Algemene instellingen - Server - Foutrapportage: dat stond op Maximaal, nu op Systeemstandaard gezet en nu zijn de Deprecated-meldingen verdwenen!
Blijkbaar overrulen deze de PHP-instellingen!
Ik heb nooit eerder aan deze Joomla-instelling gezeten. Ra, ra. Afijn, ik kan nu verder.
Bedankt!

Tja, als de dingen simpel zouden zijn zou de wereld wat saai worden. :)

André
Discussie gesloten.
  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
31 mrt 2023 17:53 #25244 door André Kok
Update naar Joomla 4 op de live website uitgevoerd, zonder problemen. Ook daar stond in Joomla de Foutrapportage op Maximaal, maar er waren geen 'Deprecated'-meldingen.
Je moet ook niet alles willen snappen op deze aardkloot. :)

André
Discussie gesloten.
  • Rondeb
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Joomla
Meer
01 apr 2023 10:23 #25245 door Rondeb
[quotePost id="25244"]Update naar Joomla 4 op de live website uitgevoerd, zonder problemen. Ook daar stond in Joomla de Foutrapportage op Maximaal, maar er waren geen 'Deprecated'-meldingen.
Je moet ook niet alles willen snappen op deze aardkloot. :)

André[/quotePost]

De PHP instellingen zijn van Xampp anders dan van je hosting dat is het verschil ;)

Vandaar dat ik eerder ook al melde dat een Xampp omgeving problemen kan geven maar bij je hosting waar PHP beter is ingesteld draait de site super!

Fijn weekend.

Groeten Ron :)
Discussie gesloten.
  • André Kok
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Vol goede moed
Meer
02 apr 2023 15:57 #25246 door André Kok
De PHP-instellingen bij de hosting had ik ook bekeken. Die waren niet zodanig dat ze meer foutmeldingen zouden tegenhouden dan in mijn XAMPP, dus ik blijf het niet snappen. :(
Bedankt en prettige dag.

André
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena