JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?

  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 nov 2015 04:57 #4536 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Sorry Rob maar er is iets tijdens het installeren iets misgegaan normaal kies je dat tijdens de installatie al.ik neem nu aan dat jou configuratie.php niet de goede gegevens heeft.mee gekregen .op YouTube staan veel soort filmpjes over hoe kijk welke beetje bij je past dus als niet te veel moeite is nog een keertje opnieuw beginnen ?

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4529 door Gast
Beantwoord door Gast in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Dat waren gewoon menu items zoals het hoort.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 nov 2015 04:57 #4530 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Hallo Rob,
Ik weet niet of je op dit moment probeer een nieuwe joomla te installeren maar zo ja
als dat versie 3.4.4. is er na gelijk update naar 3.4.5 .
Maar als ik op jou website zoekt zie ik een nieuwe installatie poging van joomla dit betekent meestal dat je vergeten bent de installation map te verwijderen toen de nieuwe installeren klaar was
mogelijk heb je die knop over het hoofd gezien dus nu zou je met ftp programma die map moeten verwijderen

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
20 nov 2015 04:57 #4531 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Die code zijn taalcodes, welke module is dat eigenlijk want ik ken die niet. Dit wordt aangeroepen: "/component/admin/?view=help"

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4532 door Gast
Beantwoord door Gast in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Wat bedoel je met module?
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4533 door Gast
Beantwoord door Gast in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Hallo Leen

inderdaad probeer ik de 3.4.4. te installeren. Hoe hang ik die 3.4.5 er in via ftp, gewoon slepen?
Installation map heb ik verwijderd, hartelijk dank !!
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 nov 2015 04:57 #4534 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Hallo Rob,

Denk dat er nog steeds iets niet geheel goed is gegaan met installeren.
Als je echt opnieuw wil beginnen dan de map leeg maken en alles over nieuw doen en dan bij database de juiste gegevens invullen (nu krijg ik dit te zien"No configuration file found and no installation code ")dus denk dat je bij die stap iets niet goed ging.
Maar als je joomla 3.4.4 geïnstalleerd heb en hij draait dan zou normaal gesproken de update vanzelf moeten kunnen komen maar je kan ook dan naar Componenten > Joomla! Update daar desnoods op knop cache opschonen klikken en als dat niet helpt eventueel bij
Extensiess beheren daar eens bij update kijken opschonen zoeken

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4535 door Gast
Beantwoord door Gast in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
bij database de juiste gegevens invullen

Hoe doe ik dat? Ik kan nog niet in het backend.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 nov 2015 04:57 #4541 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Hallo Rob,,

Ik probeer graag te helpen dus graag gedaan.
maar als je toch opnieuw wilt beginnen is/was dit

ik heb het configuration.php met FileZilla naar mijn laptop gehaald en die code van
host
user
password
db
dbprefix

misschien niet echt nodig omdat je toch al op de lege site kon inloggen was meer bedoelt om te zien of je dan wel je oude artikelen kon zien.

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 nov 2015 04:57 #4540 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Rob,
[offtopic]
Ik heb mijn vandaag mijn dag niet geheel maar als ik je nu goed begrijp heb je nog de oude database volledig staan in phpmyadmin..
normaal zou je dus gegevens kunnen exporteren en dan weer in de nieuw importeren maar dan mogelijk last van database naam en voorvoegsel
wat je zou kunnen proberen is om je configuration.php met ftp programma
naar je pc te halen en dan met notepad++ bij wat hier onder staat jou oude database naam en voor voegsel invullen en opslaan.
Code:
public $db = 'joudatabasenaam'; public $dbprefix = 'xxxxx_';
jouw voorvoegsel
dan de configuration.php van je nieuwe website even hernoemen zodat je altijd weer terug kan als dit niet wil lukken dan je andere uploaden naar je website en
kijken of je kan inloggen (mogelijk als je bij vorige joomla andere inlog naam en wachtwoord had moet je dan die nu gebruiken..
Al dat lukt loop je toch weer denk ik tegen problemen aan als je oude site extra plug-ins en extensies had en template dan herkent je nieuw site dit niet voordat je die ook opnieuw heb geïnstalleerd.
COLOR=red]ontopic[/COLOR
Het is gewoon jammer dat je niet een Akeeba back-up heb gemaakt dan zou alles iets gemakkelijker zijn om oude site terug te zetten en dan desnoods weer aan oude foutmelding te werken .
Maar misschien dat iemand een betere oplossing vandaag kan aandragen

lvda
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena