JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?

  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4533 door Gast
Beantwoord door Gast in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Hallo Leen

inderdaad probeer ik de 3.4.4. te installeren. Hoe hang ik die 3.4.5 er in via ftp, gewoon slepen?
Installation map heb ik verwijderd, hartelijk dank !!
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4532 door Gast
Beantwoord door Gast in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Wat bedoel je met module?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
20 nov 2015 04:57 #4531 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Die code zijn taalcodes, welke module is dat eigenlijk want ik ken die niet. Dit wordt aangeroepen: "/component/admin/?view=help"

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 nov 2015 04:57 #4530 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Hallo Rob,
Ik weet niet of je op dit moment probeer een nieuwe joomla te installeren maar zo ja
als dat versie 3.4.4. is er na gelijk update naar 3.4.5 .
Maar als ik op jou website zoekt zie ik een nieuwe installatie poging van joomla dit betekent meestal dat je vergeten bent de installation map te verwijderen toen de nieuwe installeren klaar was
mogelijk heb je die knop over het hoofd gezien dus nu zou je met ftp programma die map moeten verwijderen

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4529 door Gast
Beantwoord door Gast in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Dat waren gewoon menu items zoals het hoort.
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4513 door Gast
Hallo Joomla collegae,

ik heb een groot aantal meldingen zoals die hieronder. Wat kan ik er aan doen om dit weg te halen en is het momenteel 'schadelijk' of belemmerend? Ik gebruik Protostar.

Jullie expertise zie ik graag tegemoet waarvoor bij voorbaat dank.

Hartelijke groet,
Rob

JCacheStorageFile::_filesInFolderJFolder: :delete: Path is not a folder. Path: \192.168.0.100\LOCALUSER\rnconnect\cache\com_content

JCacheStorageFile::_foldersJFolder: :delete: Path is not a folder. Path: \192.168.0.100\LOCALUSER\rnconnect\cache\com_content

JCacheStorageFile::_deleteFolderJFolder: :delete: Could not delete folder. Path: \192.168.0.100\LOCALUSER\rnconnect\cache\com_content
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4527 door Gast
Beantwoord door Gast in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Hallo Leen,

ik ga er van uit dat er niet 1 panklare oplossing per definitie is. Rechten zal zéker een rol spelen dus dat verhaal ben ik aan het afronden vandaag ook al zie ik geen vermindering van de opmerkingen/waarschuwingen in Joomla.

Intussen merk ik geen probleem met de website performance dus wat dat betreft geen prioriteit, meer interesse, tenzij iemand me overtuigt van de prioriteit.

Dus bedankt voor je aanwijzingen.


Bericht toegevoegd op 4 december 2015 om 05:22
Vorige bericht was op 29 november 2015 om 14:28


Ik heb Joomla 3.4.5 geïnstalleerd en daar is iets mis gegaan. In het backend krijg in nu een melding
No configuration file found and no installation code available. Exiting...

en op rn-connect.nl frontend staat ook allerlei foutmeldingen.

Is dat kwestie van de 3.4.5 op de verkeerde plek terecht gekomen of bestandsrechten?

Wanneer is bestandsrechten aanpas krijg ik
504 Command not implemented for that parameter
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 nov 2015 04:57 #4526 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Hallo Rob,
Nou ik ben echt benieuwt wat de oplossing is(zelf denk ik toch dat het een rechten kwestie is of heel misschien php versie maar dat lijkt me minder waarschijnlijk)

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • hobbie
Meer
20 nov 2015 04:57 #4525 door Leen
Beantwoord door Leen in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Hallo Rob ,
ha oke al lang geleden ? bv voor dat de joomla is geüpdatet naar versie 3.4.5 (ten minste ik neem aan dat jou versie dus de laatste is


Bericht toegevoegd op 25 november 2015 om 13:41
Vorige bericht was op 25 november 2015 om 13:30


en wat ik beetje apart vind is dat de oplossing van dat "patj.php" bestand me iets anders voor komt dan wat in mijn path.php bestand staat er wel tekens static voor dus zie
Code:
public static function clean($path, $ds = DIRECTORY_SEPARATOR) { if (!is_string($path) && !empty($path)) { throw new UnexpectedValueException('JPath::clean: $path is not a string.'); } $path = trim($path); if (empty($path)) { $path = JPATH_ROOT; } // Remove double slashes and backslashes and convert all slashes and backslashes to DIRECTORY_SEPARATOR // If dealing with a UNC path don't forget to prepend the path with a backslash. elseif (($ds == '\\') && ($path[0] == '\\' ) && ( $path[1] == '\\' )) { $path = "\\" . preg_replace('#[/\\\\]+#', $ds, $path); } else { $path = preg_replace('#[/\\\\]+#', $ds, $path); } return $path; }
dus misschien dat je toch even moet kijken of het wel goed gegaan is

lvda
Onderwerp is gesloten.
  • Gast
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
20 nov 2015 04:57 #4524 door Gast
Beantwoord door Gast in topic JCacheStorageFile foutmeldingen - oplossing?
Leen, wat daar staat had ik toegepast.
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena