Slim zoeken en (sub)categorieën met dezelfde naam

  • Frits Jongbloets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
30 sep 2015 12:35 #5622 door Frits Jongbloets
Slim zoeken en (sub)categorieën met dezelfde naam werd gestart door Frits Jongbloets
Op de site waar het hier om gaat, komen meerdere categorieën voor met dezelfde naam. Dit zijn subcategorieën van verschillende hoofdcategorieën, bijvoorbeeld:

Root
- Regio 1
-- Nieuws
-- Publicaties
-Regio 2
-- Nieuws
-- Publicaties


Een opzet die ik wel vaker gebruikt heb en nooit problemen gaf. Ik wil nu echter met Slim zoeken een filter maken waardoor bijv. alleen gezocht wordt in de categorie Regio 1 > Nieuws

Gek genoeg zie ik bij het maken van een Slim zoeken filter op categorie maar één keer de categorienaam Nieuws staan. En als ik een filter daarop maak, worden artikelen gevonden uit alle categorieën met de naam Nieuws, ongeacht onder welke parent categorie ze vallen.

Is er echt geen trucje om toch die specifieke categorie te kunnen selecteren? Anders moet ik misschien terugvallen op een niet-core extensie en dat zou ik jammer vinden (hoe minder buiten de core om, hoe beter).


Bericht toegevoegd op 30 september 2015 om 14:35
Vorige bericht was op 23 september 2015 om 15:11


Niemand die hier een antwoord op heeft? Zouden we dit kunnen aanmerken als een bug? Of op z'n minst een verzoek om aan te passen?
Onderwerp is gesloten.
  • Hans van der Meer
  • Admin
  • Admin
  • Hans is een [b][u]echte Joomla[/u][/b] liefhebber en helpt als moderator op JoomlaCommunity, als med
Meer
30 sep 2015 12:35 #5623 door Hans van der Meer
Beantwoord door Hans van der Meer in topic Slim zoeken en (sub)categorieën met dezelfde naam
Hoi Frits. Ik heb online wel eens wat gelezen over dat de search niet één van de beste extensies is bij Joomla. Toevallig kwam ik deze onlangs ook tegen, misschien dat jij er wat aan hebt?
github.com/renekreijveld/ConditionallySearchContent

Joostock mede-organisator, Moderator Joomlacommunity
Mede-organisator JoomlaDagen
ex Team Leader van Official Joomla Social Media Team & ex JUG-organisator
Eigen site: www.hierbenikthuis.nl
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
30 sep 2015 12:35 #5624 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Slim zoeken en (sub)categorieën met dezelfde naam
Hallo Frits,

Heb er even mee zitten spelen.
Ik heb het idee dat het gewoon een bug is.

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena