Tag lijst na doorklikken op tag in artikel

  • Frits Jongbloets
  • Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
19 nov 2014 09:11 #10913 door Frits Jongbloets
Tag lijst na doorklikken op tag in artikel werd gestart door Frits Jongbloets
Als je aan je artikelen tags toekent en je toont deze in de artikelweergave, dan kun je op elke tag klikken om een lijst te zien van alle artikelen die deze tag hebben gekregen. In je url verschijnt dan een pad als dit:

/component/tags/tag/2-dezetag


Ik wil zo'n type url met "/component" erin altijd graag vervangen door een url die in de menustructuur is ingepast. Op die manier heb je controle over de layout van de pagina waarop de lijst getoond wordt, de eventuele modules op de pagina etcetera. Op sommige sites luistert dat niet heel nauw omdat de opmaak van alle pagina's vrijwel hetzelfde is maar ben nu op een site bezig waar ik die controle echt nodig heb.

Bij de meeste Joomla core componenten volstaat het om een menu item aan te maken van een bepaald type waarna "/component" pagina's vanzelf aan de url van dat menu item gerelateerd worden. Ik kan echter niet vinden hoe ik een menu item kan maken in Joomla waar deze url aan te relateren valt. Als u begrijpt wat ik bedoel.

Heb al wel andere suggesties gevonden, met .htaccess aanpassingen maar zou eerst eens willen weten of het echt niet anders kan in Joomla zelf.
Onderwerp is gesloten.
  • Martijn Maandag
  • Admin
  • Admin
  • www.reisverslagen.net Vertaler van Joomla op crowdin.com/project/joomla-cms. Vertaler van document
Meer
19 nov 2014 09:11 #10914 door Martijn Maandag
Beantwoord door Martijn Maandag in topic Tag lijst na doorklikken op tag in artikel
Hallo Frits,
Ik weet niet of ik je helemaal snap, maar er is toch een menu-itemtype Tags?

www.reisverslagen.net
Vertaler van Joomla op Crowdin .
Vertaler van documentatie en helpschermen via het volunteers.joomla.org/teams/community-translation-te
Onderwerp is gesloten.
Gemaakt door Kunena